Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Allmänt om ny iphone
-
AuthorPosts
-
Tjena!
Införskaffade mig idag en efterlängtad iphone som var jailbreakad och yellowsn0wad med allt det senaste. Dock fick jag inte uppdatera telefonen än till den nya versionen. Har några allmäna nybörjar frågor jag hoppades ni kunde hjälpa mig med 🙂
1. Hur undviker jag att uppdatera telefonen? Kan jag fortfarande synka den med iTunes utan att den “uppdaterar” automatiskt eller något?
2. Hur använder jag cydia och vart får jag tag på alla Apps? skickar man över från datorn osv?
3. Med vilket program kan jag använda msn?
Tack på förhand grabbar 😉
@wreplai06 24481 wrote:
Tjena!
Införskaffade mig idag en efterlängtad iphone som var jailbreakad och yellowsn0wad med allt det senaste. Dock fick jag inte uppdatera telefonen än till den nya versionen. Har några allmäna nybörjar frågor jag hoppades ni kunde hjälpa mig med 🙂
1. Hur undviker jag att uppdatera telefonen? Kan jag fortfarande synka den med iTunes utan att den “uppdaterar” automatiskt eller något?
2. Hur använder jag cydia och vart får jag tag på alla Apps? skickar man över från datorn osv?
3. Med vilket program kan jag använda msn?
Tack på förhand grabbar 😉
1. Du kan synka som vanligt, iTunes kommer att fråga dig oom du vill uppdatera, men tryck bara bort det.
2. Du går in i cydia och tex till “features” där finns dom populäraste programmen. Du kan även titta i kategorierna efter program. Sedan klicka på “install” när du har hittar det du vill ha. Officiella Appstore är bra det också, finns roliga gratis program, men även prisvärda. Lek runt lite där så ser du 🙂
3. Palringo, finns i appstore 🙂
Sorry om jag lånar tråden lite.
kan man vara inne på MSN via Wifi?
@jonnilsson 24521 wrote:
Sorry om jag lånar tråden lite.
kan man vara inne på MSN via Wifi?
ja självklart:P
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.