Allvarligt iPhone problem

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Allvarligt iPhone problem

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 204

Hej, har inte hunnit ha min Iphone speciellt länge innan första stora problemet kom…

Imorse så tryckte jag på “lås knappen” som sitter ovanpå för att jag skulle stoppa ner den i fickan. När jag sedan tog upp den gick den inte att låsa upp, jag trycker och trycker på “home knappen” men det kommer inte upp något på skärmen.

Senare på dagen så ber jag en kompis ringa mig, och då helt plötsligt kommer skärmen igång igen.

Lägger på samtalet och testar om mobben är som innan, och det är den! 😀

Men sen låser jag den igen, och senare när jag ska försöka låsa upp den kommer samma problem… Så när jag ska låsa upp den måste någon ringa till mig 😮

När jag kom hem ringde jag till den, men nu kommer inte skärmen igång ens då!?

Någon som haft likande problem och har någon lösning?

Funderade på att återställa den helt, men när jag kopplade in den till iTunes och tryckte på “återställ” kan man sedan bara välja återställ och uppdatera, finns det något sätt att återställa den utan att updatera den? (Den är Jailbreakad)

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Om du har dina gamla ispw-filer kvar så går det, annars kan du ladda ner dem från nätet. När du ska trycka på återställ knappen på itunes så håller du ner shift då öppnas ett fönster som låter dig välja ispw-fil som du ska återställa med.

Ponyboy
    Member

Om du har dina gamla ispw-filer kvar så går det, annars kan du ladda ner dem från nätet. När du ska trycka på återställ knappen på itunes så håller du ner shift då öppnas ett fönster som låter dig välja ispw-fil som du ska återställa med.

Ponyboy
    Member

DanneWalle
    Member

Tack! Ska testa detta, när man sedan synkroniserar den med iTunes kommer alla kontakter tillbaka då eller dom kanske inte ens försvinner med återställning?

DanneWalle
    Member

Tack! Ska testa detta, när man sedan synkroniserar den med iTunes kommer alla kontakter tillbaka då eller dom kanske inte ens försvinner med återställning?

DanneWalle
    Member

Ponyboy
    Member

De försvinner med återställningen med sen är det bara synka tillbaka dem..

Ponyboy
    Member

Ponyboy
    Member

DanneWalle
    Member

Nu har den börjat funka igen,TACK! 🙂

DanneWalle
    Member

DanneWalle
    Member

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.