Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › alternativ till itunes?
-
AuthorPosts
-
Finns det nått alternativt sätt att föra över bilder och annan till iphone?
Har precis skaffat en iphone, och han som gjort itunes borde städa gator istället. Hur i * kan man göra en applikation som bara kan synca från en burk? Eller har jag misslyckats helt. Jag vill göra en så simpel sak som att lägga in bilder på luren från en dator på jobbet. Men den tar bort allt som fanns. Så nu har jag endast de bilder som jag hade på jobb datorn.Som van PC-användare så trodde man ju att det bara var att stoppa i usb-kabeln och utforska en katalog som du la skiten i. Hur ska jag göra?
Min iPhone är helt original, köpt från Telia.Mvh Patrik
Har själv frågat detsamma (sökte du i forumet?) 🙂
Fick tips på iFunBox
Man kommer åt precis alla mappar i sin iPhone. Så där kan du utforska som du vill.Du jag glömde helt det faktiskt… 🙁
Ja utforska har jag ju gjort. Hittade nån annan app som visade samma saker. Men allting måste ju konverteras, hur får jag över mina bilder som jag vill ha på telefonen?
Mvh Patrik
Hej!
Har precis provat det och måste säga att det lämnar en del att önska.
Men jag tackar för ditt tappra försök. Jag får nog helt enkelt ge upp känns det som. Jag ska fixa ett usb-minne som man kan lagra saker på, lägga in bilder från PC nr2 och flytta till PC nr1. Sedan syncka alla bilder från PC nr1 till iphone. Men det känns som några steg tillbaka i utvecklingen….MVh Patrik
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.