Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Alternativt sms program?
Tagged: inkorg, program, sms, sony ericsson, utkorg
-
AuthorPosts
-
Hej!
Har haft min iphone i drygt 1 månad och jag gillar inte sms programmet.
Finns det ett alternativt program som har ett sony ericsson stuk? typ inkorg, utkorg, skickat och det som en sony ericsson har?
Jag hade en sony ericsson w850 förut och det enda jag saknar från den är sms programmet.
Finns det ett liknande till iPhone?
Jag har sökt och hittat några program men inget är som jag vill 🙁
Och en sista fråga, kan man ta bort original sms programmet? Om jag vill sätta ett annat program som standard så det gamla “försvinner” hur gör jag då?Jag undrar också när jag får sms så hittar jag inte inkorg också vidare
finns ju något annat sms-program men vet inte hur det ser ut. testa det vetja.
hur ska jag kunna testa det när jag inte vet var det heter?…
Hur många finns det? Själv känner jag bara till SMSD och ISMS… var hittar du resten?
För övrigt håller jag med dig, saknar verkligen sms programmet i SE telefonenerna… gillar inte alls den här :/
Sen det här med prat bubblor.. är inte direkt.. WOW
@justin 5591 wrote:
Hur många finns det? Själv känner jag bara till SMSD och ISMS… var hittar du resten?
För övrigt håller jag med dig, saknar verkligen sms programmet i SE telefonenerna… gillar inte alls den här :/
det finns också wetool, och 2 till tror jag men dom kommer jag inte ihåg :/ inget är som programmet i SE iaf 🙁 det är ju sämst det som är nu 🙁
På tal om sms program så borde ni alla ladda ner “time4sms”
väldigt praktist sms progam som låter er ställa in vilket tid och datum smset ska skickas!
alltså, skit i att tänka på när alla fyller år bara skriv in det i iphonen så skickas det i rätt tid 😀@justin 5591 wrote:
jag installerade isms och är jättenöjd med de smilies osv som kommer med programmet. dock har jag ett rätt irriterande problem som jag undrar om någon har stött på och kunnat lösa.. då jag skickar smilies till vänner osv kan deras telefoner (ingen annan har iphone) inte se smiliesarna. en fick ett japansk tecken, en annan fick en massa frågetecken. känns lite sämre detta program om det är så att endast andra iphoneanvändare ska kunna se de smilies jag skickar..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.