Alternativt tangentbord?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Alternativt tangentbord?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 322

Tjena!

Börja störa mig på att ja jämt träffar fel när ja skriver sms pga ja inte kan trycka rätt!
    Iallafall, ere ngn som vet ngt alternativt lättare tangentbord? Trycka fel + fuckade rättstavningsprogrammet går inge bra. Så tänkte om ngn visste ngt program som ändrar till ett vanlgit t9-tangentbord, som om man skulle ha 1-9 knappar å 3 bokstäver per knapp, som på en vanlig telefon lr som när man ska skriva in ett nummer under telefon – applikationen, står ju bokstäver under siffrorna där.

Ett sånt vid sms vore grymt.

Någon som har tips?

carpe
    Member
    Post count: 904

Efter att ha vant mig vid BiteSMS landscape mod så vill jag inte ens byta tillbaka till min gamla SE k610i…

Har du korvfingrar?

Pear
    Member

nej inga korvfingrar 😛 sant ja kan ju köra bitesms. Det enda jag stör mig på där e väl att de går lite segare, å om man låser skärmen när ett meddelande skickas ser man inte att de blivit skickat.

Jag brukar bara va lite för snabb när jag skriver å missar. tänkte att de e lättare å träffa en knapp som e rätt stor 3 ggr än 3 knappar 1 gång var som e små. ^^

The_net
    Member
    Post count: 43

Finns ett program i cydia som heter multitap keyboard..Testa det..

Pear
    Member

kan inte hitta det. Source?
    Har gått in på alla apps och sen ner på M, finns inget =S

The_net
    Member
    Post count: 43

Lägg till sosiphone! Har inte hela adressen tillgänglig, men kolla under sources. Tror den ska finnas där.

Pear
    Member

Grymt! Fast man saknar ju å ä ö???

utalker
    Member
    Post count: 403

Sweet, dock synd att ö ä å saknas.

Pear
    Member

de va typ det jag skrev 45 min innan dig om du orkade läsa 😉

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.