Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ändra bootloader?
-
AuthorPosts
-
Jag har nedgraderat min iphone 3g nu till 4.0 från 4.1 . Sen skulle jag nedgradera baseband med fuzzyband men det gick inte för att jag hade fel bootloader. vad ska jag göra? Är det så att man kan ändra bootloader version till 5.08 för jag har 06.02 nu och det gick inte med fuzzyband? tack på förhand 🙂
Jag har en iphone 3g.
4.0
baseband: 05.14.02
bootloader: 06.02Jag råkade uppdatera till 4.1. Sen nedgraderade jag den till 4.0. Jag jailbreakade den med redsnow. sen när jag skulle låsa upp den så går ju inte det eftersom jag har fel baseband för att kunna låsa upp med ultrasn0w via cydia. Men så läste jag att man kan nedgradera sitt baseband om man har bootloader 5.08 men jag har 06.02 🙁 vad ska jag göra? någon som vet när unlock kommer till 4.1?
Tack på förhand 🙂det ska nästan till 100% komma en unlock till 4.2 som släpps ganska snart, då är det bara att vänta några dagar då ska det nog gå att låsa upp ditt nya baseband! sitter själv i samma sitts och väntar på unlock till 4.2
@addsson 82901 wrote:
Jag har nedgraderat min iphone 3g nu till 4.0 från 4.1 . Sen skulle jag nedgradera baseband med fuzzyband men det gick inte för att jag hade fel bootloader. vad ska jag göra? Är det så att man kan ändra bootloader version till 5.08 för jag har 06.02 nu och det gick inte med fuzzyband? tack på förhand 🙂
Nej. Bootloader går en att nedgradera.
Är det någon som vet när man kan låsa upp 4.1 med ultrasn0w eller annat?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.