Ändra EDGE-inställningar?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ändra EDGE-inställningar?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 21

Tjena!
    Har lite frågor.

Går det att ändra inställningar i Telia-låst iPhone? Dvs APN och sånt.

Ifall man redan har ett Telia Abonnemang (mer än 3 månader kvar) och skall köpa en iPhone av Telia, måste man förlänga då? Eller är det bara att köpa?

Asmed
    Member

Ingen? :O

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

APN Changer 😉

Surfa in på den med din iPhone 3G! Går inte ändra på något annat sätt än i firmware 2.0

Och angående det andra så har du mer än 3 månader kvar på ditt nuvarande abonnemang kan du köpa en iPhone kontant (rätt dyrt) hos Telia. Eller binda om ditt nuvarande (d.v.s. det förlängs) tillsammans med en iPhone… Om jag nu har förstått dig rätt.

Asmed
    Member

Okej tack så mycket 🙂

5400kr är väl inte så dyrt!
    Vill verkligen inte ha telia (VIP hos 3) och köparen vill verkligen inte förlänga sitt abonnemang.

Lashis
    Member
    Post count: 16

@iPhoneinfo.se 7247 wrote:

APN Changer 😉

Surfa in på den med din iPhone 3G! Går inte ändra på något annat sätt än i firmware 2.0

Och angående det andra så har du mer än 3 månader kvar på ditt nuvarande abonnemang kan du köpa en iPhone kontant (rätt dyrt) hos Telia. Eller binda om ditt nuvarande (d.v.s. det förlängs) tillsammans med en iPhone… Om jag nu har förstått dig rätt.

Inte riktigt rätt.

Har du mer än 3 månader kvar så kan du bara köpa den kontant eller binda upp ett NYTT abonnemang.

Har du mindre än 3 månader kvar så kan du binda om det (förlänga bindningstiden).

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

@lashis 7293 wrote:

Inte riktigt rätt.

Har du mer än 3 månader kvar så kan du bara köpa den kontant eller binda upp ett NYTT abonnemang.

Har du mindre än 3 månader kvar så kan du binda om det (förlänga bindningstiden).

Det stämmer! Jag hade ingen bindningstid på mitt Telia Mobil 99 så det var därför det gick att binda om det.

Tack.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.