Andra iphone forum

Front page Forums Övriga ämnen Andra iphone forum

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 67

Har någon tips på annan iphone forum från sverige? förutom denna?
    Om någon undrar varför jag letar så har jag inte fått det jag vill utav iphoneinfo.se, inte så aktiv som jag hade tänkt framför allt.

Nu vill jag inte vara kräsen eller så men vill verkligen testa annat forum.

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Vad är det du saknar på iPhoneinfo?
    Vi administratörer och moderatorer försöker ständigt att förbättra forumet på ett eller annat sätt för att tillfredsställa våra besökare.
    Ang. andra iPhone-forum på svenska, så är det inte ett jättestort utbud.
    Det finns väldigt många små och relativt onödiga forum riktade åt iPhone på svenska. Dessa forum har bara mellan 1-20 inlägg per vecka. Och många har inte ens det.
    Men, Macworld.idg.se har ett forum. Dock inte dedikerat till iPhone – men de har en forumsdel som är tillägnad iPhone, iPad, iPod.
    Där finns många aktiva användare – så som iPhoneinfos förra admin, Freebo

Striem
    Member
    Post count: 1

@mcaan 88501 wrote:

Har någon tips på annan iphone forum från sverige? förutom denna?
    Om någon undrar varför jag letar så har jag inte fått det jag vill utav iphoneinfo.se, inte så aktiv som jag hade tänkt framför allt.

Nu vill jag inte vara kräsen eller så men vill verkligen testa annat forum.

Jag vill börja med att påpeka att iphoneinfo har ett av sveriges största forum, det är sant, men det är inte det mest aktiva som finns. Nu syns inte riktigt informationen som den gjorde tidigare men det var då cirka 200 aktiva medlemmar på 10 000 registrerade. Dom siffrorna behöver dock inte stämma längre.

iPhoneGuiden.se har ett riktigt bra forum som dock inte är lika stort som infos. På knappa 1000 registrerade användare är över 200 aktiva vilket är väldigt bra. Dessutom är de otroligt duktiga på nyheter och guider, som många trådar på detta forumet länkar till.

Jag personligen skriver en bra bit över 20 inlägg där i veckan så de är en bra bit över antalet inlägg i veckan som iAsh påstår att andra forum har. Det rör sig om tresiffrigt i veckan i varje fall 🙂

Mcaan
    Member
    Post count: 67

@iash 88503 wrote:

Vad är det du saknar på iPhoneinfo?
    Vi administratörer och moderatorer försöker ständigt att förbättra forumet på ett eller annat sätt för att tillfredsställa våra besökare.
    Ang. andra iPhone-forum på svenska, så är det inte ett jättestort utbud.
    Det finns väldigt många små och relativt onödiga forum riktade åt iPhone på svenska. Dessa forum har bara mellan 1-20 inlägg per vecka. Och många har inte ens det.
    Men, Macworld.idg.se har ett forum. Dock inte dedikerat till iPhone – men de har en forumsdel som är tillägnad iPhone, iPad, iPod.
    Där finns många aktiva användare – så som iPhoneinfos förra admin, Freebo

Det är aktiviteten jag saknar på iPhoneinfo.
    Några moderator har som signatur att dom hjälper via PM så gör dom inte det även om man har väntat i över 1 vecka.
    Vissa hjälper dig med att länka till en guide osv.
    Jag är tacksam för den hjälpen jag har fått hittills men man vill ju i stort sätt få hjälpa hela vägen.

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Ni ska också veta att, logga in här och se att man har 20 nya PM, när 97% av dem frågar frågor som jag till 100% vet att de finner i forumet bara det använder sökfunktionen fullt ut, kan bli en aning jobbigt. Jag är säker på att vi alla gör så gott vi kan här inne för att ge er den hjälpen ni behöver.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.