Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Ändra tema utan att ha jailbreakat??
-
AuthorPosts
-
Hej jag har en iphone med fw 3.1.3 och jag har inte tryck på make my life esyer i cyndia så jag kan nog inte nergradera den. Jag har självt haft den jailbreakat men detta varade bra i en dag sen krascha den och jag fick återsälla den med nya 3.1.3. När man har jailbreakat kan man väl ändra temat och sånt?? jag undrar om det finns ett program som man kan ändra temat , utsenndet på ikoner och sånt om man inte har jailbrekat den?? tacksam för svar
Nej det går inte. För att ändra på någonting överhuvudtaget en iPhone behöver du först komma åt filsystemet. 3GS kan du inte JBa på 3.1.3, 3G går alldeles utmärkt
ok det har jag fattat nu efter nästan 5 försök har den nya bootromen 05.12.01 så jag försöker få tag i en billig iphone 3g ny med 3.1.2. eller det kanske är värt att vänta ett tag till nästa fw uppdate
@braxen 57759 wrote:
ok det har jag fattat nu efter nästan 5 försök har den nya bootromen 05.12.01 så jag försöker få tag i en billig iphone 3g ny med 3.1.2. eller det kanske är värt att vänta ett tag till nästa fw uppdate
Vänta. Byt verkligen inte ner dig! MEn det bestämmer du, men jag hade aldrig bytt ner mig…
@Äppelphone 57762 wrote:
Vänta. Byt verkligen inte ner dig! MEn det bestämmer du, men jag hade aldrig bytt ner mig…
Tänkte inte byta ner mig men jag har en sony telefon som jag använder när jag jobbar fiskar och sånt och när jag tar foto så har jag en 3 gs så jag tänkte byta bort min sony ericsson och så lägga pengar i mellan så klart till en iphone 3 g som jag ska ha när jag jobbar och fiskar. aMen jag ska ha kvar min 3gs
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.