Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Andvändning av Cydia och installer!? Snabb hjälp :)
-
AuthorPosts
-
Tjenare!
Jailbreakade min iphone 3g 2.2 för någon dag sen, märkte ingen skillnad och trök runt lite ! Sedan råkade jag trycka på cydia och jag vet inte vad det är så försökte att avbryta det genom att spamma home knappen och sedan höll jag inte stäng av knappen och den slocknade !
När jag startade den i gen så hade typ alla ikoner försvunnit och fatta ja ingenting så jag återställde den i gen..Nu vill jag jailbreaka den i gen då jag ee sugen att ändra tema åå så tänkte köra i gång det i gen nu, och det är klart om typ 1 minut så jag behöver lite hjälp vad ja ska andvända Cydia och Installer till!?
Vad gör dem ? är det bara köra i gång programen ? och vad händer!? 🙂
Kan någon berätta lite vad programen gör och vad jag kan göra mer med en jailbreakad telefon !? 🙂
Tack Tack i förhand
/ MVH Martin
det är med hjälp av Cydia du laddar ner apps som inte har blivit godkännda till appstor, tex winterboard så du kan fixa teman 😉 googleisyourfriend 😛
det är med hjälp av Cydia du laddar ner apps som inte har blivit godkännda till appstor, tex winterboard så du kan fixa teman 😉 googleisyourfriend 😛
@Äppelphone 22690 wrote:
Okej så när jag startar Cydia så ska det stå och ladda en stund och de står typ “Reorganizing Will AUtomatically Restart When Done” sen kommer jag in eller ? 🙂
@Äppelphone 22690 wrote:
Okej så när jag startar Cydia så ska det stå och ladda en stund och de står typ “Reorganizing Will AUtomatically Restart When Done” sen kommer jag in eller ? 🙂
precis, det är bara första gången det är så 🙂
@Äppelphone 22699 wrote:
Kej tack ! 🙂
Men jag har inte gjort någonting mer än att gå in i Cydia kikat runt lite och märker REDAN hur mkt segare den blev!! inte bra 😛
@Äppelphone 22699 wrote:
Kej tack ! 🙂
Men jag har inte gjort någonting mer än att gå in i Cydia kikat runt lite och märker REDAN hur mkt segare den blev!! inte bra 😛
den blir lite segare efter man jailbreakat den tycker jag. Sen blir den segare och segare efter varje app man installerar. MEn inte av att bara vara inne i Cydia?
den blir lite segare efter man jailbreakat den tycker jag. Sen blir den segare och segare efter varje app man installerar. MEn inte av att bara vara inne i Cydia?
@Äppelphone 22702 wrote:
hehe, kanske inte bara av att va inne i cydia men märkte diräkt att den va lite segare och sen tog jag hem Winterbord. Nog är den segare men tror jag kan stå ut med det ! Återställer vel i värsta fall !:P
@Äppelphone 22702 wrote:
hehe, kanske inte bara av att va inne i cydia men märkte diräkt att den va lite segare och sen tog jag hem Winterbord. Nog är den segare men tror jag kan stå ut med det ! Återställer vel i värsta fall !:P
Det stämmer. Winterboard segar ner den. Och om man inte står ut, så är det bara att återställa som du säger 🙂
Det stämmer. Winterboard segar ner den. Och om man inte står ut, så är det bara att återställa som du säger 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.