Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › ang blackra1n på 3gs
-
AuthorPosts
-
tjenare är ganska ny på det här med jailbreak,min fråga är ang blackra1n,jag har en 3gs allt funkar fin fint men igår kväll stängde jag av telefonen ,och i morse ville den inte starta ville ha kontakt med itunes så det fick bli en återställning,skall det vara så.eller gjorde jag fel vid installationen.
som sagt är ny på detta ,finns säkert svar i något annat inlägg,men kände ändå att jag ville göra en egen fråga.
sista frågan när man kör en återställning via itunes sopas allt som har med jailbreak att göra ut då….
tack för mig mvh martin
gahhh
du har en 3GS med det nya bootromet och får en s.k. TETHERED jailbreak. Det innebär att du måste köra Blackra1n igen när du stängt av telefonen
iTunes återställning=ny telefon
@turboberoende 51559 wrote:
som sagt är ny på detta ,finns säkert svar i något annat inlägg,men kände ändå att jag ville göra en egen fråga.
Ptja, du kunde använt sökfunktionen och postat i rätt tråd :P.
jag påpekade att jag är ny på det här…. tack för era svar
mvh martin
Ska vi göra en tråd som heter något i stil med “De vanligaste frågorna om iphone + svar” eller “101 vanliga frågor och svar om iphone”?
Jag kan knåpa ihop den, om ni tycker det är lönt (och om ni hjälper mig med vilka frågor som ska vara med, svaren kan jag leta fram själv:P )
well?
visst gör du det för du kan ju tydligen allt..du kanske har varit färsking när det gäller iphone du med..
@turboberoende 51571 wrote:
visst gör du det för du kan ju tydligen allt..du kanske har varit färsking när det gäller iphone du med..
Sorry! Det var inte menat till dig alls. Tänkte på alla nya som undrar saker. Då det blir ganska många frågor som besvaras var och varannan dag, skulle det skulle underlätta för alla om man hade en sådan tråd!
Sorry igen, var inte menat till dig på något sätt!:)
ok då e jag med sorry att jag tolkade det så :laugh:
då är allt löst, mina frågor,och våran dispyt..:laugh:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.