Ang. byta SMS signal, får det inte att funka!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Ang. byta SMS signal, får det inte att funka!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

jag har försökt följa antonfjantons guide till att byta sms signal, men det funkar inte! jag kommer så långt att jag kan ändra import till AIFF, lägga till den signal jag vill ha i iTunes, men jag kan inte högerklicka på den och konvertera. finns inte något sånt val nånstans! är jag trög eller fattas det nåt nånstans?? hjälp tack! luren är jailbreakad med 3.0 och jag kör med iTunes 8.0. tacksam för SNABBT svar! adda gärna på msn om ni kan hjälpa mig! jamierachel@live.se

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

Hade det inte varit lättare att skriva i den tråden som guiden fanns i ? istället för att starta en ny tråd..

princessofsweden
    Member

@thian 37229 wrote:

Hade det inte varit lättare att skriva i den tråden som guiden fanns i ? istället för att starta en ny tråd..

jo absolut, om nån hade svarat så… uppkäftig…

imported_Thian
    Member

@princessofsweden 37239 wrote:

jo absolut, om nån hade svarat så… uppkäftig…

När du högerklickat ska du trycka på “skapa AIFF version” .. Om du har iTunes 8.2 vilket jag antar att du har då du uppdaterat till 3.0 .

Ledsen om du uppfattade mig som uppkäftig, tycker bara att man kan lugna sig lite innan man fyller forumet med trådar som egentligen inte hade behövts.

princessofsweden
    Member

de e lugnt, ogillar också folk som startar onödiga trådar, men jag har letat som en idiot utan att hitta nån som kan ge mig ett vettigt svar!

hittar inte “skapa AIFF version” heller, tyvärr… help!

imported_Thian
    Member

Vad får du för alternativ när du högerklickar ?

princessofsweden
    Member

har fått det att funka nu! tack ni som hjälpte mig!

generuss
    Member
    Post count: 285

jag försökte iaf 🙂 nlb.

Jayman
    Member
    Post count: 8

Har också haft problem med ringsignaler osv, lyckades byta sms signal via tema men orkade inte med det mer. Men när jag fick läst denna tråden så gick det som smort! 😎

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.