Ang Iphone USB app

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej. Mitt namn är Amadeus och jag låste upp min telefon en månad tillbaka. På cydia hittade jag en application som hette USB memory som gjorde så att man kunde använda telefonen som ett usb minne.

När jag hade laddat ner appen så öppnade jag den och ställde in hur mycket minne den skulle använda som usb minne och jag tog två gigabyte om ja inte minns fel.

Jag använde den ett par gånger men blev lite nojjig för ja var rädd att ja skulle sabba nått med telefonen med den applicationen så jag tog bort den genom cydia, men nu står det att ja bara har 14 gig när jag från början hade 16. Vet inte hur ja skall få tillbaka de här osynliga 2 gbsen.

Är ytterst tacksam om de finns nån som har svar på mina frågor. Tack på förhand!

PS: använde den här guiden
    iClarified – iPhone – How to Use Your iPhone as a USB Drive
    PS 2: Är det så att Iphone 16gb bara har 14,2 gb utrymme? ja får panik!!! testade att återställa telefonen till fabrik men de blev samma. *stort suck*

Slevva
    Member
    Post count: 11

tjena, det är nog inge problem med din telefon för i min står det

Kapacitet 14,3GB för jag antar att vissa orginal program och dyligt tar ju lite plats så det stämmer nog bra det som du ser 🙂

mazilar
    Member
    Post count: 2

aha tack:)

fuck då har ja återställt den i onödan. tvungen att installera alla program igen buhu!!! och inget är sparat i appsen o blablabal damn.

men tack för hjälpen! nu kan ja sova iallafall=)

Zike
    Member
    Post count: 571

Min 16gb har drygt 14gb lagringsutrymme. Ca1.5gb går åt till operativsystemet

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.