Ang. ta bort apps m.m

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ang. ta bort apps m.m

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 12

Hejsan alla iphone ägare!

Jag har lite funderingar kring att ta bort och lägga till apps. Det är så här att jag tankade nåt spel från “installer”, jag är inte nöjd och vill ta bort det. Är inte så haj med just cydia/installer, fick min iphone för några dagar sen. Så jag undrar nu hur jag tar bort spelet från min iphone?

Jag har en till fråga ang. spelet KanonDrum som jag tankade från Appstore gratis. Jag får inte ljudet att fungera, kan det bero på min version?

Har en iphone 2g jailbreakad.

Tacksam för svar 🙂

puss Gurra

carpe
    Member
    Post count: 904

Leta upp programmet som du inte är nöjd med, ifrån installer/cydia, modifiera, remove…

benhur
    Member
    Post count: 28

Tryck på ikonen en liten stund så de börjar wobbla runt, nu när de rör sig har alla ett kryss uppe i vänstra hönet.Trycker du där får du upp en dialog.Testa så får du se.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Är inte kanon drum till 3G?Innan du tankar hem nåt i appstore,kolla vad som krävs i specen som finns i presentationen!

Adrian G
    Member
    Post count: 79

Om du vill ta bort något snabbast möjligt, kolla denna viden 🙂
    YouTube – delete jailbroken apps from the homescreen using CYDELETE

Funkar apbra!

iKeso
    Member
    Post count: 63

@benhur 30065 wrote:

Tryck på ikonen en liten stund så de börjar wobbla runt, nu när de rör sig har alla ett kryss uppe i vänstra hönet.Trycker du där får du upp en dialog.Testa så får du se.

Fungerar bara om det är ett program från AppStore eller om man laddar ner Cydelete (läs inlägget ovanför mitt). Går alltså INTE att göra så med Cydia program orginal.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.