Ansluta iPhone till itunes första gången

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ansluta iPhone till itunes första gången

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej!

Hoppas att någon av er kan hjälpa mig. Jag försöker, via telefon, att guida min far till hur han ska göra för att få igång sin iphone för första gången. Jag kommer inte ihåg att jag gjorde något speciellt första gången jag anslöt min iphone till itunes, men jag kan ju förstås glömt bort något viktigt.

Vad som händer när pappa ansluter telefonen till itunes är att den endast säger att simkortet är låst, sätt i ett giltigt och olåst kort. Kortet han sätter i är ett Telia-kort (telefonen är köpt hos Telia med iMaxi). Han har itunes 8.0, en iphone 3g 16 gb.

Någon som vet vad felet är?

Tack på förhand,
    Malin

idaaah
    Member
    Post count: 76

var har han köpt telefonen? tänkte om den är köpt i Sverige är de ju bara att gå tillbaka med den?
    om den inte är det, har han jailbreakat den då? annars är det inte så konstigt den inte funkar 🙂

idaaah
    Member

var har han köpt telefonen? tänkte om den är köpt i Sverige är de ju bara att gå tillbaka med den?
    om den inte är det, har han jailbreakat den då? annars är det inte så konstigt den inte funkar 🙂

idaaah
    Member

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.