Anslutning till Wi-Fi Nätverk!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Anslutning till Wi-Fi Nätverk!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Tjena Tjena! köpte min iPhone för ett par dagar sen och har ännu inte förstått mig på dethär med ” att surfa gratis ” på Wi-Fi Nätverket. Vi har trådlöst nätverk hemma och när jag går in på Wi-Fi nätverk på inställningar kommer default upp, och det verkar som jag är ansulten? Men jag kan inte göra nånting på install eller någonting sånt för det står att den inte kan hitta olika saker hela tiden. Hur gör man verkligen för att ansluta sig och surfa gratis som är så underbart via sin iPhone :D:D

tacksam för alla seriösa svar! HA DET! MVH palle

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

Hej vilken version har du på din Iphone?
    Förut när jag köpte min var det version 1.1.2 och då hade jag samma problem med installer att det blev error när jag skulle ladda ner program så jag tröttnade och uppgraderade till version 1.1.4 och låste upp den via guider som du kan söka efter på forumet.
    Nu vet jag inte exackt hur man gör för att uppgradera till version 1.1.4 via Itunes längre för jag antar att man får den nyaste versionen då dvs 2.0.

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Kolla så du har anslutit till “rätt” nätverk och prova med olika. Kan vara problem med vissa nätverk.

Och angående errors i Installer (är inte så vanligt längre dock): Lösning: Error: Package download failed | iPhoneinfo.se

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.