Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Anteckningar till mejlen
-
AuthorPosts
-
Jag har upptäckt ett problem!
Jag brukar skriva i anteckningar för att sedan mejla med till min gmail konto. Man gör ju det direkt i anteckningar, men nu funkar inte detta?! Jag har ju jailbreakat min iPhone, kan det bero på det?
Det är ju inget stort problem men det stör mig eftersom jag använder denna funktion!Nån som vet?
@pernton 12511 wrote:
Jag har upptäckt ett problem!
Jag brukar skriva i anteckningar för att sedan mejla med till min gmail konto. Man gör ju det direkt i anteckningar, men nu funkar inte detta?! Jag har ju jailbreakat min iPhone, kan det bero på det?
Det är ju inget stort problem men det stör mig eftersom jag använder denna funktion!Nån som vet?
Min iPhone är jailbreakad och jag kan skicka mina anteckningar till mejlen precis som innan. Måste vara ngt annat, testat än respring/reboot?
@rotkiv 12524 wrote:
Min iPhone är jailbreakad och jag kan skicka mina anteckningar till mejlen precis som innan. Måste vara ngt annat, testat än respring/reboot?
Jag gjorde en reboot men det funkade inte efter det heller!
Det verkar helt skumt. Jag kan inte skicka nån av mina anteckningar till mejlen. Inte ens dem jag har skickat innan!
Nån mer idé om vad det kan vara?@pernton 12535 wrote:
Jag gjorde en reboot men det funkade inte efter det heller!
Det verkar helt skumt. Jag kan inte skicka nån av mina anteckningar till mejlen. Inte ens dem jag har skickat innan!
Nån mer idé om vad det kan vara?Kan du berätta lite mer detaljerat vad som händer? Kan du inte öppna mailknappen i anteckningar? Finns den inte där? Får du något felmeddelande? Kommer inte mailet fram?
Tack på förhand
@rotkiv 12545 wrote:
Kan du berätta lite mer detaljerat vad som händer? Kan du inte öppna mailknappen i anteckningar? Finns den inte där? Får du något felmeddelande? Kommer inte mailet fram?
Tack på förhand
När jag ska trycka på mailknappen i anteckningar så händer ingenting. Absolut inget händer…förstår inte vad som har hänt? kan det ha med inställningar att göra?
@pernton 12546 wrote:
När jag ska trycka på mailknappen i anteckningar så händer ingenting. Absolut inget händer…förstår inte vad som har hänt? kan det ha med inställningar att göra?
Det låter väldigt skumt. Är du uppkopplad med en mail? Kolla mail inställningar samt anteckningsinställningar (om det finns). återkommer med info.
EDIT: Sökte runt lite men kan inte förstå vad som hänt. Verkligen skumt. Ska bara checka lite olika inställningar och mappar ett litet tag till
@pernton 12552 wrote:
vad är mail.app?
jag upptäckte att mitt hotmail konto inte fungerar på iPhone, eller jag kunde inte få det att fungera.Hotmail fungerar tyvärr inte på iPhone.
Med Mail.app menar jag mail application, alltså den som finns på ditt skrivbord från början. Antagligen där du reggade ditt gmail konto till iphonen.
Kan du skicka mail därifrån? Där kanske du får något felmeddelande om inte..
Väldigt svårt att lösa problem utan felmeddelande, jag vet ju inte riktigt vad detta beror på.
@rotkiv 12553 wrote:
Hotmail fungerar tyvärr inte på iPhone.
Med Mail.app menar jag mail application, alltså den som finns på ditt skrivbord från början. Antagligen där du reggade ditt gmail konto till iphonen.
Kan du skicka mail därifrån? Där kanske du får något felmeddelande om inte..
Väldigt svårt att lösa problem utan felmeddelande, jag vet ju inte riktigt vad detta beror på.
det funkar utan problem! funderar nästan på att installera om hela skiten. göra om jailbreaken osv.
@rotkiv 12557 wrote:
Ja det kan lösa det. Verkligen skumt problem.
Men om jag väljer att göra det, kommer jag att förlora min licens på SwirlyMMS? jag köpte det igår. Alla Cydia apps kommer ju att försvinna men kommer jag att kunna installera om SwirlyMMS och slippa betala för det ytterliggare en gång?
Har du förresten jailbreakat din till 2.1? Går det att göra med en mac? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.