Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Använda mms-bilder som bakgrund?
-
AuthorPosts
-
Kan man på något sett fixa så att jag kan ha en bakgrundsbild av ett MMS jag fått mig tillskickat?
Har sökt men hittar inget.Tacksam för något svar 😀
@stickaaan 33662 wrote:
Kan man på något sett fixa så att jag kan ha en bakgrundsbild av ett MMS jag fått mig tillskickat?
hur har du fått den? du ska kunna spara den i kamerarullen om du har 3.0 där kan du använda den som bakgrund
@stickaaan 33662 wrote:
hur har du fått den? du ska kunna spara den i kamerarullen om du har 3.0 där kan du använda den som bakgrund
@stickaaan 33662 wrote:
Ni kan stänga tråden. Valde att skicka bilden som ett mail till mig själv, sen synkronisera in det i iphonen genom itunes 🙂
Ni kan stänga tråden. Valde att skicka bilden som ett mail till mig själv, sen synkronisera in det i iphonen genom itunes 🙂
Det var ju inte lite dumt sätt du gjorde…
Du sparar ju ner den i kamerarullen precis som QueDee sa. Om den nu ligger på nåt konstigt ställe som du inte hittar så går det väll bara att hålla ett finger över bilden i några sekunder och sen spara ner den i kamerarullen?Det var ju inte lite dumt sätt du gjorde…
Du sparar ju ner den i kamerarullen precis som QueDee sa. Om den nu ligger på nåt konstigt ställe som du inte hittar så går det väll bara att hålla ett finger över bilden i några sekunder och sen spara ner den i kamerarullen?Det var ju inte lite dumt sätt du gjorde…
Du sparar ju ner den i kamerarullen precis som QueDee sa. Om den nu ligger på nåt konstigt ställe som du inte hittar så går det väll bara att hålla ett finger över bilden i några sekunder och sen spara ner den i kamerarullen?Ta en screenshot och spara! Hit svårt kan det vara?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.