App

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Någon därute kanske har vetskap om en bra app att kolla aktier med. Inte Nordnet, men någon annan.
    Där man kan se kursen man handlade för och nuvarande kurs, signaler, omx m.m. m.m.

Mvh Svenke.

Uno
    Member
    Post count: 30

Kör själv med Avanzas egen app, använder även Redeyes om det kan vara av intresse. Annars funkar originalappen hyfsat tycker jag. Kolla min signatur, har skrivit lite om både Redeye och Avanza tidigare.

svenke.he@telia.com
    Member

Tackar, har redan redeye, är bra. Oftast så är det så att man måste vara kund hos respektive bolag för att komma åt hela appen, synd. Skulle vilja ha nåt mer fristående om du förstår. Har mailväxlat med Aktiesparrana/aktieinvest om detta, dom vill ju ligga i fronten för oss aktieägare men denna servicen fattas. Ok man kan ju logga in på den bärbara, men inge kul att släpa på den bökiga burken.

Mvh S-Å

Uno
    Member

Förstår vad du menar, eftersom vi verkar vara ute efter liknande appar så får du gärna skrika till om du hittar på någon.

svenke.he@telia.com
    Member

självklart, ska göra så.

S-Å

Uno
    Member

Hittade nyss den här, kan det vara vad du söker. Har inte tittat så noga på den själv än.

svenke.he@telia.com
    Member

Har tittat och läst recensioner, men verkar vara full av buggar. Men har hittat den här:
    istockProfile Portfolio for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
    Undrar om det kan vara något kanske. Sen verkar det finnas appar där man kan kalkulera om köp och sälj, men då verkar det som om man får knappa in allt själv. Missade en affär då jag jobbade, shaise, men…..
    Alternativet är att ha depå hos Avanza eller Nordnet då funkar ju allt men eftersom Aktieinvest är billigare så har jag min depå där, men man kasnke ska tänka om.

Mvh S-Å

svenke.he@telia.com
    Member

Har provat ett gäng appar i iphonen men ingen funkar som jag vill och en del är buggiga.
    Blir nog att byta depå eller nåt då funkar det ju. Skulle vara cool om E24-börs kom på app.

Mvh S-Å

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.