Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps › App för leveransbekräftelse?
-
AuthorPosts
-
Finns det en inbyggd funktion i Iphone 3gs för leveransbekräftelse av sms när sms:et väl nått mottagarens telefon? Eller krävs en separat app för detta?
Jag undrar om det finns en app som man kan köra tillsammans med appar för att skicka sms, t ex Fastpad. Dvs en app som känner av skickade sms och skickar leveransbekräftelse på dessa.
Tacksam för svar!
Om telefonen är jailbreakad så går det, inte annars
SMS leveransrapporter for iPhone on the iTunes App Store
vet inte ifall detta fungerar, men kanske?
inte testat själv, då jag kör med JB versionenLägg till repon;
hxxp://iphonedelivery.advinux.com/cydia
Installera sedan iPhoneDelivery.Den fungerar mycket bra.
Du kan välja allt mellan, ljud med meddelande, bara ljud. Vibrator till alla funktioner, eller endast vibrator.Själv har jag bara vibrator, den är bäst.
Detta är en app där man även skriver själva sms:et, det är alltså inte en app för att enbart generera leveransbekräftelser. Jag söker efter en app som gör det möjligt att använda exempelvis Fastpad för att skriva själva sms:et, medan appen i sig genererar själva bekräftelsen. Detta då det ju inte verkar finnas en heltäckande app som har samtliga funktioner.
Tacksam för fler tips!
“Lägg till repon;
hxxp://iphonedelivery.advinux.com/cydia
Du kan välja allt mellan, ljud med meddelande, bara ljud. Vibrator till alla funktioner, eller endast vibrator.Själv har jag bara vibrator, den är bäst”.
Tack för tipset! Har några frågor: Fungerar repon även utan jailbreak?
Vad är repo mer exakt, är det någon form av program? (Har ej börjat använda min Iphone än)
Fungerar repon till exempelvis operatören 3?
Tacksam för svar!
Du kan välja allt mellan, ljud med meddelande, bara ljud. Vibrator till alla funktioner, eller endast vibrator.Själv har jag bara vibrator, den är bäst”.
Tack för tipset! Har några frågor: Fungerar repon även utan jailbreak?
Vad är repo mer exakt, är det någon form av program? (Har ej börjat använda min Iphone än)
Fungerar repon till exempelvis operatören 3?
Tacksam för svar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.