Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps › App för samtalshistorik?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Jag har sökt överallt på nätet men hittar inte en app som sparar all historik på de samtal jag ringt och eller tagit emot!
Är det någon här som känner till en bra app. Jag minns att jag, innan jag var tvungen att resetta luren, hade en app där jag kunde spara upp emot 500 samtal?
Men som sagt…vilken app som helst går bra
Tack
Tack för tippset
men kom gärna med fler…..
CalLog finns ju men den kostar 75 kr…..känns lite tugnt, men jag kanske får ta det ändå!JAAAAAAA
har änrligen hittat det absolut bästa appen.
MobileLog i cydia…se till att lägga till XXXXXXXXXXXXXX =))
SUVÄRENT
§8 Piratkopiering
Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden och leder til varningar och i förlängningen avstängning!Håll dig till orginal versionen från iSpazio
Varning tilldelad /Ponyboysorry…..
men jag måste bara kolla en sak…
vi diskuterar att jailbreaka en lur….som inte tillåts av Iphone!
Vi laddar ner alla möjliga program som modifierats för att kringgå apples låsning…
MEN vi får inte prata om crackat material?skumt
men jag ska skärpa mig
Kort och enkelt: Jailbreak är lagligt men crackade apps är olagligt.
Nu till topic, det finns sätt att ta bort gränsen för samtals historiken, just nu ligger den på 100 men du kan få den obegränsad. Du kan antingen göra det själv genom att ändra i /var/root/Library/CallHistory/call_history.db eller så kan du byta ut den filen mot denna:
Edit: tänk på att din gamla historik kommer att försvinna när du ändrar denna fil och kom ihåg att göra en backup av orginal filen.
@ponyboy 59674 wrote:
Nu till topic, det finns sätt att ta bort gränsen för samtals historiken, just nu ligger den på 100 men du kan få den obegränsad. Du kan antingen göra det själv genom att ändra i /var/root/Library/CallHistory/call_history.db eller så kan du byta ut den filen mot denna:
Edit: tänk på att din gamla historik kommer att försvinna när du ändrar denna fil och kom ihåg att göra en backup av orginal filen.
Sorry som sagt 😮
Och tack för hjälpen…
@ponyboy 59674 wrote:
Hej, jag är ingen tekniker och jag tänkte bara höra hur man gör steg för steg om man ska ändra i: “/var/root/….” alternativt byta ut filen mot den som var bifogad av dig Phonyboy.
Obs, min Iphone 3GS är inte Jailbreakad eller crackad etc, funkar ovan då? Om det inte funkar med ovan, hur gör jag isf?//Lubbegubben
Har inte sett till PonyBoy på ett tag här på forumet, det e en ganska gammal tråd det här.
Jag vet inte hur du ska ändra i filen där, men jag vet att det krävs jailbreak för att kunna göra det.
…då vet jag att jag måste Jailbreaka för att det ska funka.
Tror dock inte att jag kommer göra det då min telefons garantier etc. är förbrukade om jag gör något sådant enligt The Phonehouse.Tycker det är lite klent att det inte är default med obegränsad samtalshistorik i Iphonen, det är väl ganska normalt att man har det. Nåväl, nu är det som det är.
//Lubbegubben
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.