Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › App som inte försvinner helt
-
AuthorPosts
-
Jag lade in en app som jag köpt från App Store, Emoticons, dvs smileys för iPhonen. När jag märkte att de bara funkar mellan iphones och inte till andra märken tog jag bort den, dvs fick den att “skaka” och klickade på krysset.
Startade sedan om telefonen, men smileysarna finns fortfarande som ett val vid “tangentbordet” när man går in i meddelanden och öppnar ett nytt att skriva :confused:
Hur får jag bort det även i meddelandefunktionen?@mackanigbg 45242 wrote:
Jag lade in en app som jag köpt från App Store, Emoticons, dvs smileys för iPhonen. När jag märkte att de bara funkar mellan iphones och inte till andra märken tog jag bort den, dvs fick den att “skaka” och klickade på krysset.
Startade sedan om telefonen, men smileysarna finns fortfarande som ett val vid “tangentbordet” när man går in i meddelanden och öppnar ett nytt att skriva :confused:
Hur får jag bort det även i meddelandefunktionen?Jag har bestämt för mig att du även måste även gå in under Inställningar-Allmänt-tangentbord och avmarkera de Japanska tangentborden
Tack så mycket för hjälpen! Jag hade glömt att jag var inne där och ändrade också i samband med att jag installerade appen… 😮
Det finns väl ingen smileys-app till iPhone som funkar mellan att skicka till telefoner av andra märken? :confused:
biteSMS funkar, fast det är inte bara en smileys app..
…men det finns inte i appstore antar jag?
@mackanigbg 45250 wrote:
…men det finns inte i appstore antar jag?
Nope, biteSMS
Guld och gröna skogar för oss som vill tweaka SMSandet!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.