Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › App store
-
AuthorPosts
-
Hur fixar man appstore till en jailbreakad iPhone lur? Jailbreakade direkt då jag fick den. Ledsen för att det är en så enkel och liten fråga.. men har verkligen försökt att hitta svar genom forumet och google.
Sen undrar jag om någon har ett tips på hur jag lär mig Cyndia?😮
Med vänlig hälsning
MaKii_Appstore finns redan i en icke jailbreakad lur, och ska inte försvinna då du jailbreakar den.
cydia är ju inge svårt? klicka dig fram, eller sök efter det du vill ha, ladda hem.Om du ska använda appstore är det lika bra att installera itunes i datorn,det är gratis.
Tänkte mer, hur blir jag medlem? har både iTunes och appstore ikonen i iPhonen. Sen undrar jag hur allt funkar i Cyndia, hur startar jag ett program efter att jag har laddat ner något, typ winter board?
Hur brukar man bli medlem på olika sajter? Skapar ett s.k. ”konto”.:rolleyes:
Tror man brukar klicka på ikonen… 😮
Men vissa program har ingen ikon och dessa öppnas med någon knappkombination.
🙂 😛Gah, det är just det jag undrar.. Vart skapar jag ett konto? :p
I itunes-new account,kan inte göras över 3G, du måste göra det i datorn eller med wifi.
@maki 28815 wrote:
Tänkte mer, hur blir jag medlem? har både iTunes och appstore ikonen i iPhonen. Sen undrar jag hur allt funkar i Cyndia, hur startar jag ett program efter att jag har laddat ner något, typ winter board?
det heter Cydia 🙂 du bara installerar programmen, sen dyker deras ikoner upp i springboarden “iphones skrivbord’
iTunes konto
Tredje alternativet… Självklart kan du välja vilket betalkort du vill.
😀 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.