Appar försvan efter ominstallation av XP

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Appar försvan efter ominstallation av XP

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej iphonare!

Jag har gjort en fräsch ominstallation av Windows XP och installerade iTunes på nytt eftersom OS:et var segt. Det fanns inga appar på iTunes så min tanke var att överföra alla appar som fanns i iphone till iTunes. Synkronisering pågick länge när den blev klar det bara 11 av 100+ appar som överfördes och som syntes på hemskärmen. Jag fick också klicka på en länk efter synkroniseringen som visade alla appar som inte överfördes för att datorn inte “var auktoriserade”. Jag gjorde det men det har inte löst mitt problem. Många viktiga appar med känsliga data som jag behöver komma åt varje dag har nu försvunnit.

Förslag på hur jag kan få mina appar tillbaka?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Om du omauktoriserat din nya iTunesinstallation till samma konto du använder på din iPhone så förstår jag inte varför de inte “hängde med” över. Kör du jailbreakat och leker pirat? =/

Finns apparna kvar på din Iphone så läs FAQn i min signatur och se om du hittar ngt knep som påverkar synkroniseringen. Försök ladda ned några appar igen från AppStore till datorn, har du betalat för dem en gång så kan du ladda ned dem gratis igen (förutsatt att du gör det från samma iTuneskonto som du gjorde första inköpet från)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.