Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Apple-fjärr. Good shit!
-
AuthorPosts
-
Upptäckte precis att jag tvättat fjärren till min iPhone-docka (Apple Universal Dock – Apple Store (Sverige))
i 60 grader och därefter torktumlat den en timme.Och den funkar fortfarande!!
Här snackar vi kvalité! XDDom brukar visst säga nåt om att gud skyddar barn,hundvalpar och idioter,det verkar som appleanvändare ingår också…
Hur fan hamnade den i tvätten?Brukar man inte tömma fickor och sånt?Vem har en Apple-fjärr i fickan? Eller ja, det kan väl hända, men inte när byxorna är i tvättmaskinen 😛
@steffe 26192 wrote:
Dom brukar visst säga nåt om att gud skyddar barn,hundvalpar och idioter,det verkar som appleanvändare ingår också…
Hur fan hamnade den i tvätten?Brukar man inte tömma fickor och sånt?Alla människor är väl perfekta och gör aldrig misstag ibland eh :confused:
Eller vad säger du mister perfect? Idiotförklarar du alla som gör misstag? Du måste ha det jobbigt.Nej det är inte jobbigt,och jag är inte perfekt heller.
Om du inte känner igen ironisk humor när du ser den så är det nog mest ditt personliga problem.@steffe 26741 wrote:
Nej det är inte jobbigt,och jag är inte perfekt heller.
Om du inte känner igen ironisk humor när du ser den så är det nog mest ditt personliga problem.Av att döma av alla dina andra inlägg så verkar du vara en väldigt stor viktig-petter som inte har något annat för dig än att skriva för det mestadels idiotiska kommentarer. Jag kan se ironin att man skrattar åt dig, men inte ironin i dina inlägg nej, smileys brukar vara nyckeln till ironiska inlägg på internet, sunt förnuft.
Vore det inte lättare att vara allmänt postitiv istället istället för att förpesta för det mesta? 😉
orkar inte änvander Remote:(
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.