Front page › Forums › Köp & Sälj › Apple iPhone 3G 8gb köpes
-
AuthorPosts
-
Hej,
Jag är ute efter en Apple iPhone 3G 8gb. Kraven är att den ska funka med mitt Telenor-simkort, den inte får kosta för mycket (därav valet 8gb), och den får inte vara för repig/sliten.
Ingen som har en olåst telefon över?
4500 olåst o jailbreakad. köptes 30 mars o kvitto finns
@tangorabatt 29636 wrote:
Hej,
Jag är ute efter en Apple iPhone 3G 8gb. Kraven är att den ska funka med mitt Telenor-simkort, den inte får kosta för mycket (därav valet 8gb), och den får inte vara för repig/sliten.
har en iphone i9 3g 8gb helt ny i kartong med kvitto och garanti!! bor i örebro. om så vill kan jag skicka den dit du bor med posten frakt: 99kr
vill ha 1500kr för iphonen!!
ring eller mejla_: 0760674537
@robincoskun 66139 wrote:
har en iphone i9 3g 8gb helt ny i kartong med kvitto och garanti!! bor i örebro. om så vill kan jag skicka den dit du bor med posten frakt: 99kr
vill ha 1500kr för iphonen!!
ring eller mejla_: 0760674537
Här handlar vi med Apple iPhone och inga kopior
@tangorabatt 29636 wrote:
Hej,
Jag har det du söker. Imorgon fyller den ett år. Telialåst men går att låsa upp i butik från och med imorgon. Jag har för övrigt jailbreakat och låst upp den själv och använder själv tele2. Baksidan är något repig efter normalslitage, glasskivan är i toppskick. Har alltid använt skärmskydd.
2500 kronor. Finns i Örebro, snart i Stockholm.
Eller en vit iphone 3g 16gb säljer jag, skriv PM pm du är intresserad.
2500 kr@steffeiphone 66405 wrote:
Eller en vit iphone 3g 16gb säljer jag, skriv PM pm du är intresserad.
2500 krJag är intresserad!
Kontakta mig här eller via mail:
dressinflesh@hotmail.com@amedi21 66219 wrote:
Jag har det du söker. Imorgon fyller den ett år. Telialåst men går att låsa upp i butik från och med imorgon. Jag har för övrigt jailbreakat och låst upp den själv och använder själv tele2. Baksidan är något repig efter normalslitage, glasskivan är i toppskick. Har alltid använt skärmskydd.
2500 kronor. Finns i Örebro, snart i Stockholm.
Är intresserad!
Kontakta mig här eller via mail:
dressinflesh@hotmail.comHar en iPhone 3G 8g olåst. Kontakta mig via mail för mer info
willlis_@hotmail.comsvart iphone 3g 8gb låst till telenor finns i uppsala ifall du är intresserad. 🙂
adde.falken@gmail.com -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.