apple wireless tangentbord till PC & PS3

Front page Forums Övriga ämnen apple wireless tangentbord till PC & PS3

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 248

hallojs,
    så som jag har förstått går det bra att köra apple’s trådlösa tangentbord till både ps3 och PC, MEN kan man ha den parad till båda samtidigt? Alltså först sitter jag vid datorn och använder tangentbordet, sen går jag iväg till vardagsrummet (med tangentbordet) och använder det till ps3an, kommer det att fungera?

snook
    Member
    Post count: 2190

@ptr 23526 wrote:

hallojs,
    så som jag har förstått går det bra att köra apple’s trådlösa tangentbord till både ps3 och PC, MEN kan man ha den parad till båda samtidigt? Alltså först sitter jag vid datorn och använder tangentbordet, sen går jag iväg till vardagsrummet (med tangentbordet) och använder det till ps3an, kommer det att fungera?

Du måste nog koppla ifrån den från ena när du använder den andra, annars blir det nog tokigt.

snook
    Member
    Post count: 2190

@ptr 23526 wrote:

hallojs,

Du måste nog koppla ifrån den från ena när du använder den andra, annars blir det nog tokigt.

ptr
    Member

aaw okej. Trist då, men tack för hjälpen 🙂

ptr
    Member

aaw okej. Trist då, men tack för hjälpen 🙂

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.