Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Applikationer utan att ansluta till installer eller cydia
-
AuthorPosts
-
Tydligen så ingår inte mobildata i mitt abonnemang så jag får väl fixa det. Frågan är nu om man kan lägga in ex å,ä,ö i tangentbordet eller lägga in annat utan att behöva ansluta sig. Hur i så fall?
Förstår inte frågan riktigt.. vill du veta hur du ansluter eller hur du får åäö ?
Håll inne A så får du å och ä osv
o = ö osv
finns ju att ladda ner oxå så att du slipper men jag tkr själv att det är onödigt
Förstår inte frågan riktigt.. vill du veta hur du ansluter eller hur du får åäö ?
o = ö osv
finns ju att ladda ner oxå så att du slipper men jag tkr själv att det är onödigt
o = ö osv
Du kan ju ansluta via WiFi (som är gratis) om du vill dra ner saker via Cydia/Installer.
Om du har iPhone 2G så måste du installera SwePhone för att få ÅÄÖ. iFun.se – Allt om iPhone i Sverige Allt om SwePhone
Du kan ju ansluta via WiFi (som är gratis) om du vill dra ner saker via Cydia/Installer.
Om du har iPhone 2G så måste du installera SwePhone för att få ÅÄÖ. iFun.se – Allt om iPhone i Sverige Allt om SwePhone
Fick det att funka efter lite inställningar. Funkar detta på FW2.1 också?
Så fort jag väljer något i installer så får jag upp Error unable to decode package.Fick det att funka efter lite inställningar. Funkar detta på FW2.1 också?
Så fort jag väljer något i installer så får jag upp Error unable to decode package. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.