Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › apps
-
AuthorPosts
-
hej är det någon som vet om det är obegränsat med apps i iphone 4 .menar kan man ha hur många sidor son helst med apps ?
Tror nog inte det är obegränsat med s.k “sidor”. Är nog därför det har tillkommit i iOS att kunna hantera apps i mappar.
Vad denna tråd har med upplåsning & jailbreak, har jag däremot ingen aning om.
Borde ligga i en annan kategori 🙂ser nu att jag har bara 11 sidor får inte in mer sidor skumt?
jo saken va att jag skulle testa en del innan jag valde vilka jag ska ha men jag få lägga in lite åt gången istället
Du kan ha 2160 apps med kategorier. Tror inte att du behöver välja vilka du ska ha.. Oroa dig inte över platsen på hemskärmarna utan platsen på telefonen:P
har en 32 gb så det är lungt saken är att jag bara kan se 11 sidor men söker jag på mina apps så kommer dom fram .så dom ligger på telefon någonstans fast jag ser dom inte
Svar ja. apparna finns på telefonen men det finns ingen ikon på dem som är på skärm 12 och vidare. Om du tittar i iTunes på dina program i telefonen ser du att dessa hamnar på skärmar som har annan färg.
hej tack ja det stämmer mer gråa rutor är det kan man få fram dom på något sätt?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.