Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › apps
-
AuthorPosts
-
ser på min jailbreakde iphone 4 att jag har uppdateringar från app store och även update från ********** vilken ska jag välja?
alla 🙂 altså jag menar varför inte , det är ingen fara uppdatera alla det rekomenderar jag
ok så dom från appstore kommer funka .fast jag har tagit ner likadana som är öppna eller va ska jag kalla dom tagit dom genom cydia
@swag 77428 wrote:
ok så dom från appstore kommer funka .fast jag har tagit ner likadana som är öppna eller va ska jag kalla dom tagit dom genom cydia
Om det gäller crackade apps, vilket jag till 99% säkerhet tror, då du talat om det tidigare i forumet och även besvärat mig i PM om att försöka snacka om sådant, så kommer du inte få ett svar på det i detta forum.
Om du undrar varför så läs mer om forumreglerna här på sidan.
tycker du är så banslig skriv inget om du inte har något bra att säga i så fall
@swag 77438 wrote:
tycker du är så banslig skriv inget om du inte har något bra att säga i så fall
Ja förlåt mig, jag ska sluta att ens hjälpa dig framöver.
Underbart när nyanlända användare spottar ur sig sådant.Ha en fin dag, skickar dig på en charmkurs nästa vecka =)
Sen kan man ju fråga sig vem som är barnslig som skickar PM, gällande frågor av crackade apps till mig.
orkar inte ens svara dej trodde du hjälpte folk .men skriva sådant som man inte ens frågar om
@swag 77445 wrote:
orkar inte ens svara dej trodde du hjälpte folk .men skriva sådant som man inte ens frågar om
Det är väl inte svårare än så att rätta mig om jag har fel?
Då hade jag tagit tillbaka det jag skrev och försökt hjälpa dig.Men eftersom du säger att appen finns både i cydia och i appstore och att den appen i Cydia är “Öppen” så fint du kallar det så framgår det solklart vad det är för sorts app du tagit hem i Cydia.
Well… Det är inte bara Muffins. Utan hela forumet. Läs igenom reglerna några gånger till så kommer du att se vad paragraf 8 handlar om och då fattar du kanske varför Muffins är “otrevlig”
@h3nr11k 77457 wrote:
Well… Det är inte bara Muffins. Utan hela forumet. Läs igenom reglerna några gånger till så kommer du att se vad paragraf 8 handlar om och då fattar du kanske varför Muffins är “otrevlig”
Det är lugnt. Har också bokat in mig på en charmskola så jag kanske blir lite snällare framöver 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.