Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps borta efter återställning!
-
AuthorPosts
-
Återställde min iphone idag efter att den helt dött och ej funkat att starta upp igen. Hur som helst så förvann ju självklart mina spel och övrigt när jag återställde…
Så min fråga är hur jag ska få tillbaks de?1. Synka iPhonen med datorn (iTunes)
2. Tryck på Affär-kolumnen i överkanten på iTunes och sedan på “Auktorisera dator”.
3. Mata in App-id samt ditt lösenord och sedan OK.
4. Klart!testa det.
1. Synka iPhonen med datorn (iTunes)
2. Tryck på Affär-kolumnen i överkanten på iTunes och sedan på “Auktorisera dator”.
4. Klart!testa det.
1. Synka iPhonen med datorn (iTunes)
4. Klart!testa det.
@da-goud 13919 wrote:
jag har ju betalat för de redan en gång?
Se vad mr iphoneinfo.se skrev, och när du en gång har betalat för spel/program så är det bara att ladda ner dom igen. Om du inte kopplat telefonen till datorn utan kör via edge, 3g eller wifi så kommer det bara en ruta som säger att du redan köpt spelet/programet och frågar om du vill ladda ner det igen.
Hoppas de funkar för dig 🙂@da-goud 13919 wrote:
Se vad mr iphoneinfo.se skrev, och när du en gång har betalat för spel/program så är det bara att ladda ner dom igen. Om du inte kopplat telefonen till datorn utan kör via edge, 3g eller wifi så kommer det bara en ruta som säger att du redan köpt spelet/programet och frågar om du vill ladda ner det igen.
Hoppas de funkar för dig 🙂@da-goud 13919 wrote:
Hoppas de funkar för dig 🙂på det sättet har jag fått massor av apps från min kompis när han har loggar in på apps store med sitt account på min mobil.
på det sättet har jag fått massor av apps från min kompis när han har loggar in på apps store med sitt account på min mobil.
på det sättet har jag fått massor av apps från min kompis när han har loggar in på apps store med sitt account på min mobil.
Ah, tack!
Appsen var bara att ladda ner igen (gratis) för jag betalt för de tidigare.
tack igen 🙂Ah, tack!
Appsen var bara att ladda ner igen (gratis) för jag betalt för de tidigare.
tack igen 🙂 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.