Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › apps kommer finns inte på homescreen?
-
AuthorPosts
-
Hej jag har jailbreakat min iPhone 3G nu och har laddat ner lite apps. men jag laddade ner mxtube och bossPrefs men dom dyker inte upp på homescreenen? jag har testat och starta om iPhonen men inget dyker upp. vore glad för svar tack 🙂
Stod det något när du laddade ned dom? Eller var det bara en loading bar? För mig kom det bara en loading bar och inget fanns, men det var bara att försöka igen, då funkade det 🙂
Stod det något när du laddade ned dom? Eller var det bara en loading bar? För mig kom det bara en loading bar och inget fanns, men det var bara att försöka igen, då funkade det 🙂
tack testade en tredje gång och då funkade det 🙂
Du har möjligtvis inte fått backgrounder att fungera?? 😮
laddar du ner från cydia eller installer? för ibland när man laddar ner apps från installer finns dem inte på homescreen, det har iallafall hänt mig några gånger.
laddar du ner från cydia eller installer? för ibland när man laddar ner apps från installer finns dem inte på homescreen, det har iallafall hänt mig några gånger.
Jag, det är bara ladda ned, gå in i en app, hålla home-knappen i 3 sek, så är den i bakgrunden 😉
Jag, det är bara ladda ned, gå in i en app, hålla home-knappen i 3 sek, så är den i bakgrunden 😉
jag laddar ner från cydia, men jag fick det att fungera det var bara att testa att ladda ner det igen. 😛
jag laddar ner från cydia, men jag fick det att fungera det var bara att testa att ladda ner det igen. 😛
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.