Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Apps sökes.
-
AuthorPosts
-
Hejsan.
Vet inte om det här är rätt sektion men jag försöker.
Jag söker en app som fungerar på påminnelse. T.ex som nokias gamla påminnelser eller som ett alarm som man kan ställa in och så visar det meddelandet man skrivit etc. Finns någon sådan bra?Tack
Det går ju att få en påminnelse via kalendern om man vill, själv använder jag det här programmet:
NotifyMe, Push notifications and reminders on the iPhone OS 3.0 — PoweryBase
@jslay 47982 wrote:
Hejsan.
Vet inte om det här är rätt sektion men jag försöker.
Jag söker en app som fungerar på påminnelse. T.ex som nokias gamla påminnelser eller som ett alarm som man kan ställa in och så visar det meddelandet man skrivit etc. Finns någon sådan bra?Tack
Det finns ju inbyggt redan i “Klocka” appen.
Under påminnelser, och du kan få ett alarm. Samt att du kan skriva vad det gäller.
Eller förstod jag frågan fel?
Både ja och nej. Hade ingen aning om att man kunde ställa in det på klocka, men det gick ju bara ställa in på dagen. Men notifyme verkar schysst, får väl punga upp med 28 spänn 😉
Tar bort frågan då jag hittat svar på annan tråd.
@sagebro 60966 wrote:
Hejsan!
Är det någon som vet om det finns något alarm där man kan stänga av sin Iphone för att spara batteriet, så som det går att göra på de flesta vanliga mobiler?
Tacksam för svar Krister.Inte på iPhone, det är omöjligt att göra en applikation som körs medans iPhone är helt stängd på samma sätt som att alla program stängs av när du stänger av din dator. Tvivlar på att det kommer att komma till nästa iPhone modell också för att Apple vill att man ska ha enheten på hela tiden.
Edit: Vill du spara batteri så kan du ha den i Flygplansläge under natten.
@ponyboy 60967 wrote:
Inte på iPhone, det är omöjligt att göra en applikation som körs medans iPhone är helt stängd på samma sätt som att alla program stängs av när du stänger av din dator. Tvivlar på att det kommer att komma till nästa iPhone modell också för att Apple vill att man ska ha enheten på hela tiden.
Edit: Vill du spara batteri så kan du ha den i Flygplansläge under natten.
Skrollade inte ner tillräckligt långt så jag såg att du svarat men tack iallafall.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.