Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps startar upp 1 sek, stängs ner sen
-
AuthorPosts
-
Alla mina nedladdade apps stängs av direkt när man klickar på dom. Det kan vara så i flera timmar. Jag har kommit på en lösning för tillfället, att man laddar ner en ny app, då funkar alla igen. Men sen så blir det bara fel igen och samma visa igen. Någon som stött på detta problem? Jag har rebootat/restoreat iphonen flera ggr. Det är 3GS 32gb, 1 mån gammal.
Någon med tips?
Mvh
När du gjort en restore, har du testat att skippa att dra in säkerhetskopian då?
Hade samma fel på min iphone 3g kmr inte ihåg vad jag gjorde
@alexistheman 50230 wrote:
Nej, är det något man kan “avbocka” i Itunes lr?
När du gjort en återställning av din telefon så kommer det i proceduren att fråga dig om du vill skicka in en säkerhetskopia ju. Där har du alternativet att välja Nej, också som val.
Min gjorde samma sak. Jag laddade ner en ny app och sen funkade det
edit: och startade om den ett antal gånger av ren frustration
@muffins 50231 wrote:
När du gjort en återställning av din telefon så kommer det i proceduren att fråga dig om du vill skicka in en säkerhetskopia ju. Där har du alternativet att välja Nej, också som val.
Alltså den knappen i Itunes? För när jag rebootar genom luren så frågar den inget om säkerhetskopia.
Mvh
@alexistheman 50402 wrote:
Alltså den knappen i Itunes? För när jag rebootar genom luren så frågar den inget om säkerhetskopia.
Mvh
Japp, knappen i iTunes
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.