Appsen slutar fungera efter synkronisering

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Appsen slutar fungera efter synkronisering

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Hej alla.

Jag har nyligen köpt min 3gs och har laddat hem en massa apps idag och det funkade fint. Men sen när sen synkade iphonen med itunes så slutade appsen att fungera:(

Någon som vet vad felet är? Kan ju inte installera om appsen varje gång jag kopplar in den i datorn :confused:

Tack på förhand:)

carpe
    Member
    Post count: 904

Hur har du laddat hem dessa?

Joach1m
    Member

Jag har laddat hem de både via itunes store och app store. Men när jag synkroniserar så kommer det upp en ruta om att datorn inte är auktoriserad fastän att den är det och sen slutar appsen att fungera:confused:

jca
    Member
    Post count: 221

Har du auktoriserat din dator? Det gör du under fliken affär!

Joach1m
    Member

Har redan gjort det men det hjälper inte. Kan lägga till appen i telefonen från itunes men så fort jag trycker på utför så synkar den och appen försvinner..

Försöker med allt men får det inte att fungera

muffins
    Member
    Post count: 1906

@joach1m 48320 wrote:

Har redan gjort det men det hjälper inte. Kan lägga till appen i telefonen från itunes men så fort jag trycker på utför så synkar den och appen försvinner..

Försöker med allt men får det inte att fungera

Kan det vara som så att du har auktoriserat itunes på andra datorer men glömt att avauktoriserat dom?
    Man kan bara göra det på 5 st per konto.

Joach1m
    Member

Nej detta är den första jag har ett konto på.

bozz
    Member
    Post count: 1199

Att ladda hem valfri app I IPHONEN brukar fixa detta.

Joach1m
    Member

Har laddat hem ca 3 sidor med apps så det beror nog inte på det. Får vara utan denna funktionen helt enkelt tills någon kommer på vad det kan vara vilket är tråkigt 🙁

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Hade liknande problem förut. Installerade om itunes och det löste sig.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.