Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Appsen slutar fungera efter synkronisering
-
AuthorPosts
-
Hej alla.
Jag har nyligen köpt min 3gs och har laddat hem en massa apps idag och det funkade fint. Men sen när sen synkade iphonen med itunes så slutade appsen att fungera:(
Någon som vet vad felet är? Kan ju inte installera om appsen varje gång jag kopplar in den i datorn :confused:
Tack på förhand:)
Jag har laddat hem de både via itunes store och app store. Men när jag synkroniserar så kommer det upp en ruta om att datorn inte är auktoriserad fastän att den är det och sen slutar appsen att fungera:confused:
Har du auktoriserat din dator? Det gör du under fliken affär!
Har redan gjort det men det hjälper inte. Kan lägga till appen i telefonen från itunes men så fort jag trycker på utför så synkar den och appen försvinner..
Försöker med allt men får det inte att fungera
@joach1m 48320 wrote:
Har redan gjort det men det hjälper inte. Kan lägga till appen i telefonen från itunes men så fort jag trycker på utför så synkar den och appen försvinner..
Försöker med allt men får det inte att fungera
Kan det vara som så att du har auktoriserat itunes på andra datorer men glömt att avauktoriserat dom?
Man kan bara göra det på 5 st per konto.Nej detta är den första jag har ett konto på.
Att ladda hem valfri app I IPHONEN brukar fixa detta.
Har laddat hem ca 3 sidor med apps så det beror nog inte på det. Får vara utan denna funktionen helt enkelt tills någon kommer på vad det kan vara vilket är tråkigt 🙁
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.