Front page › Forums › Övriga ämnen › Appstore
-
AuthorPosts
-
När jag försöker göra konto på Itunes och på appstore
så stor det att VISA kortet inte är giltigt? både testat mitt pappas och mammas vad e de för fel ?????? vill ju för … att de ska FUNKA:mad::mad::mad::mad::mad:swedbank?
du måste aktivera att kunna betala med numret som står på kortet eller skapa ett e-kort vilket jag använder. ganska nyttGoogla eller sök i forumet på hur man skapar ett konto utan kreditkort så löser du detta.
jojo jag vet men när jag skapat ett i appstore så ska jag ju aktivera det och vart ska jag göra de?????
På den länken i det mail du får ifrån Apple till den mailadress du anger när du registrerar dig….
@tompasod 75064 wrote:
På den länken i det mail du får ifrån Apple till den mailadress du anger när du registrerar dig….
Ja och jag har gjort en Tex SpArRoW@apple.com sen skickar det ett mail till SpArRoW@hotmail.com och vart ska jag logga in med mitt apple.com?
SpArRoW wrote:Ja och jag har gjort en Tex SpArRoW@apple.com sen skickar det ett mail till SpArRoW@hotmail.com och vart ska jag logga in med mitt apple.com?Varför anger du Apple.com?
Det är din adress du skall ange…. Dit mailet som du skall bekräfta ditt konto och email med.
Ange din emailadress!
@tompasod 75139 wrote:
Varför anger du Apple.com?
Det är din adress du skall ange…. Dit mailet som du skall bekräfta ditt konto och email med.
Ange din emailadress!
men högst upp ska står det ju detta blir din nya apple id?
men vart ska jag skriva in min email adress? där det står adress under kontokort uppgifterna?
Det låter som du gör det krångligare än det är, fråga dina föräldrar om hjälp. det där med e-kort får du nog dock visa dom för det vet dom nog inte om.
@trub 75199 wrote:
Det låter som du gör det krångligare än det är, fråga dina föräldrar om hjälp. det där med e-kort får du nog dock visa dom för det vet dom nog inte om.
de kan ju inget om sånt ju inte ens min brorsa han e 20 min mamma har nokia 310i den e ju typ 10 år gammal de ju fan att de ska va så svårt da då e de ju bara o sälja den det är ju itne kul utan apps
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.