Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Appstore med iPhone 2G
-
AuthorPosts
-
Hej,
Det är så att jag har en iPhone 2G med firmware 2.0.2.
Jag hade 2.1 men det fungerade inte att låsa upp den (har provat allt som går typ) så då nedgraderade jag den till 2.0.2 och tänker inte uppgradera till 2.2 för att jag har ingen lust med krångel igen. Och nu tänker jag registrera mig på Appstore och undrar om det fungerar bra och har ngr frågor ang Appstore med iPhone 2G och firmware 2.0.2.1: Fungerar många program bra med 2.0.2?, man måste inte ha 3G:n eller ngn högre firmware för att de ska fungera bättre eller?
2: Om jag skulle uppgradera min firmware i framtiden, finns programmen kvar efter uppdateringen?
3: Om jag registrerar mig på App Store och bara kommer ladda ner gratis program så kommer det inte kosta mig någonting va? För det e väll HELT gratis att registrera sig och det kostar ingen avgift per mån eller år?
Hm.. kommer inte på så mkt mera nu, men ni som använder App Store med
2G:n och 2.0.2 eller har använt med 2.0.2 kan väll skriva vad ni tycker om det?Ni kan väll också göra en liten lista med era favorit program som e gratis, har inte så stor lust att betala för de.
TACK på Förhand!
1. iClarified – iPhone – How to Unlock/Jailbreak Your 2.x.x 2G iPhone Using QuickPwn (Windows) går INTE att misslyckas. Programmen skiljer sig inte alls mellan 2G och 3G om det inte är program som utnyttjar GPS.
2. om du synkar dina apps med itunes så kommer dom ligga kvar på datorn så efter att du uppgraderat firmware så är det bara att synka tillbaka programmen igen.
3. ja det är helt helt helt gratis
jag kör 2G och började från 2.1 och nu 2.2 allt fungerar perfekt.
1. iClarified – iPhone – How to Unlock/Jailbreak Your 2.x.x 2G iPhone Using QuickPwn (Windows) går INTE att misslyckas. Programmen skiljer sig inte alls mellan 2G och 3G om det inte är program som utnyttjar GPS.
2. om du synkar dina apps med itunes så kommer dom ligga kvar på datorn så efter att du uppgraderat firmware så är det bara att synka tillbaka programmen igen.
Ok, tack. Men jag kommer stanna kvar på 2.0.2 ett tag och fungerar app store bra med det?
Ok, tack. Men jag kommer stanna kvar på 2.0.2 ett tag och fungerar app store bra med det?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.