Appsync 3.1.2!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Appsync 3.1.2!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 36

Är det bara jag som inte får appsync att fungera?! Har provat den senaste 3.1.2 och 3.1 men får f*n inte det och fungera =(.
    Jäkla Itunes raderar juh mina program när jag försöker synca.
    Bra irriterande är det!!!

hjälp ngn?!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@raste 46393 wrote:

Är det bara jag som inte får appsync att fungera?! Har provat den senaste 3.1.2 och 3.1 men får f*n inte det och fungera =(.
    Jäkla Itunes raderar juh mina program när jag försöker synca.
    Bra irriterande är det!!!

hjälp ngn?!

Forumregler – §8 Piratkopiering
    Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Inget snack om pirat kopierade material här. Du måste läsa forumsreglerna innan du skapar ett nytt tråd.

Raste
    Member
    Post count: 36

@freebo 46394 wrote:

Forumregler – §8 Piratkopiering
    Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Wtf snackar du om!? Måste jag omformulera mig !? Du förstår ju mitt problem och det finns ju värre inlägg än mitt fast jag inte förstår hur du kan få det till piratkopiering!

DanneWalle
    Member
    Post count: 204

@raste 46500 wrote:

Wtf snackar du om!? Måste jag omformulera mig !? Du förstår ju mitt problem och det finns ju värre inlägg än mitt fast jag inte förstår hur du kan få det till piratkopiering!

Vad är det du inte förstår, det får inte förekomma piratkopierat material eller saker med anknytning till det på forumet!
    Och appsynk är starkt anknytet till olagligt nedladdade apps.

snook
    Member
    Post count: 2190

Tråd låst pga §8 Piratkopiering

*Tråd låst*

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • The topic ‘Appsync 3.1.2!’ is closed to new replies.