Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Är dessa tillbehör bra?
-
AuthorPosts
-
Har funderat länge på ett headset till min iphone samt en fm sändare så jag kan spela upp min musik från min iphone i bilen.
Har kollat runt men är det någon som har någon erfarenhet av dessa:
Apple iPhone 3g bluetooth headset till rena fynd priset. på Tradera.och detta:
iPhone, iPhone 3G & iPod FM-sändare på Tradera. Övrigt | Mobiltillbehörfinns också med fjärrkontroll 🙂
FM Sändare för iPhone / iPod mfl +fjärrkontroll & billadare på Tradera.tacksam för svar.
Om headsetet är apple original eller nåt av dom bättre tredjepartsseten så funkar det säkert bra.
Om headsetet är apple original eller nåt av dom bättre tredjepartsseten så funkar det säkert bra.
Måste bara säga att jag har testat lite olika Fmsändare till bilen och jag måste säga att jag alltid blir besviken.. Kanske beror på mottagaren i bilen men det hoppas jag inte då jag har en nästan ny saab.. Så nu bränner jag skivor istället , bökigt men bra ljud i alla fall 🙂
Måste bara säga att jag har testat lite olika Fmsändare till bilen och jag måste säga att jag alltid blir besviken.. Kanske beror på mottagaren i bilen men det hoppas jag inte då jag har en nästan ny saab.. Så nu bränner jag skivor istället , bökigt men bra ljud i alla fall 🙂
@thian 22450 wrote:
ok hehe. Fick ett pm om att just denna fm sändare var bäst i sin klass.
han hade haft det i ca 2 vecnkor men skulle testa mer.
Fjärrkontrollen är utmärkt att ha om man sitter bak i bilen då ngn annan kör en på festerna haha…@thian 22450 wrote:
ok hehe. Fick ett pm om att just denna fm sändare var bäst i sin klass.
han hade haft det i ca 2 vecnkor men skulle testa mer.
Fjärrkontrollen är utmärkt att ha om man sitter bak i bilen då ngn annan kör en på festerna haha…kan säga att bluetooth geadsettet inte är apple orginal, och jag skulle iallafall aldrig köpa något som utger sig för att vara något som det inte är
apple orginal:
[IMG]http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1175/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MB536_AV2?wid=326&hei=326&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp[/IMG]kan säga att bluetooth geadsettet inte är apple orginal, och jag skulle iallafall aldrig köpa något som utger sig för att vara något som det inte är
apple orginal:
[IMG]http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1175/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MB536_AV2?wid=326&hei=326&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp[/IMG]@zike 22513 wrote:
kan säga att bluetooth geadsettet inte är apple orginal, och jag skulle iallafall aldrig köpa något som utger sig för att vara något som det inte är
apple orginal:
[IMG]http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1175/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MB536_AV2?wid=326&hei=326&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp[/IMG]Ok, jag köpte fm sändare och bluetooth headsetet iaf.
de skulle skicka idag så har jag tur så får jag det imorrn.
Kan höra av mig och betygsätta det 🙂@zike 22513 wrote:
kan säga att bluetooth geadsettet inte är apple orginal, och jag skulle iallafall aldrig köpa något som utger sig för att vara något som det inte är
apple orginal:
[IMG]http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1175/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MB536_AV2?wid=326&hei=326&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp[/IMG]Ok, jag köpte fm sändare och bluetooth headsetet iaf.
de skulle skicka idag så har jag tur så får jag det imorrn.
Kan höra av mig och betygsätta det 🙂har en polare som har fm sändaren längst ner han e nöjd:D
själv kör man på Griffin iTrip FM-sndare – Apple Store (Sverige)har en polare som har fm sändaren längst ner han e nöjd:D
själv kör man på Griffin iTrip FM-sndare – Apple Store (Sverige)@paino 22602 wrote:
har en polare som har fm sändaren längst ner han e nöjd:D
själv kör man på Griffin iTrip FM-sndare – Apple Store (Sverige)Jo men då kostar den 469kr också…
Har en budget på 300kr bara…
Men den som du kör med har ingen fjärrkontroll och billaddare eller?Den jag beställde har ju både fjärr och billaddare.
priset totalt blev 215kr@paino 22602 wrote:
har en polare som har fm sändaren längst ner han e nöjd:D
själv kör man på Griffin iTrip FM-sndare – Apple Store (Sverige)Jo men då kostar den 469kr också…
Har en budget på 300kr bara…
Men den som du kör med har ingen fjärrkontroll och billaddare eller?Den jag beställde har ju både fjärr och billaddare.
priset totalt blev 215krDet finns ciggpluggar med usbuttag!Har en själv och har ofta laddat iphonen i bilen.Pluggen kostar strax under hundralappen på Clas ohlsson.
Det finns ciggpluggar med usbuttag!Har en själv och har ofta laddat iphonen i bilen.Pluggen kostar strax under hundralappen på Clas ohlsson.
@paino 22759 wrote:
nopp du kan bara ladda med USB:(
Fick den idag och kan säga att den är grym!!!
Fjärrkontrollen fungerar helt underbart och ljudet får klart godkänt!Bra räckvidd som satan hehe.
Ska köpa ipod dockan från samma säljare då min som följde med då jag fick min iphone blev snodd ( fan!! )
King att köra med fjärrkontrollen på festerna och iphonen eller ipoden kopplad till dockstationen.
hoppas det funkar hehe.@paino 22759 wrote:
nopp du kan bara ladda med USB:(
Fick den idag och kan säga att den är grym!!!
Fjärrkontrollen fungerar helt underbart och ljudet får klart godkänt!Bra räckvidd som satan hehe.
Ska köpa ipod dockan från samma säljare då min som följde med då jag fick min iphone blev snodd ( fan!! )
King att köra med fjärrkontrollen på festerna och iphonen eller ipoden kopplad till dockstationen.
hoppas det funkar hehe. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.