Är det möjligt att lägga in bilder jag tagit förut i kamera mappen?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Är det möjligt att lägga in bilder jag tagit förut i kamera mappen?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 11

Hej!

Kan kan jag på något sett lägga in bilder i mappen “Kamerarulle”?

Återställde luren och har bilder kvar sen innan på datorn, skulle vilja lägga in dom bilderna i kamera mappen om det är möjligt.

Tack på förhand.

jca
    Member
    Post count: 221

När jag kopplar min iphone till datorn så kan jag öppna kamerarullen i utforskaren och där igenom ta bort eller lägga till bilder.
    Kommer inte det upp automatiskt när du kopplar in iphonen till datorn så kolla under “Dator” så hittar du den där, om du nu använder Windows, hur det är på mac vet jag inte men borde vara samma sak där.

maxen
    Member
    Post count: 11

Har prövat det nu, men problemet kvarstår kan inte klistra in bilderna i mappen. Finns inte som alternativ..

TruB
    Member
    Post count: 476

du kan lägga in bil mappar genom itunes. dom hamnar inte på samma ställe, men det går att lägga in. skapa en mapp där du har bilder som du vill ha i din iphone. du kan skapa under mappar med olika teman.

sen i itunes under bilder så väljer du synka bilder ifrån och går till mappen där du har dina bilder. välj alla bilder. lägga till fler bilder och synka så kommer dom bara in.

Jag har hela bild mappar där från fester och annat.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.