Är detta ungefär samma skal?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Skal & Skydd Är detta ungefär samma skal?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 117

YouTube – Best iPhone 4 Case!

Är det skalet det samma som detta? skyddar det baksidan och med ett genomskinligt lager? det är ju as snyggt baksidan är ju snyggast på 4:an 🙂

SwitchEasy Nude UltraClear iPhone 4 Ultratunt skal för din iPhone 4!

vet ni ifall det finns nåt liknande skal som det på första länken som man kan beställa i sverige eller nån butik bara något likanande 🙂

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Finns att köpa på vissa Apple Retail-affärer.
    Kan även köpas på Apples hemsida
    Griffin Reveal för iPhone 4 – Apple Store (Sverige)
    Det är ungefär samma

SpArRoW
    Member

@iash 88811 wrote:

Finns att köpa på vissa Apple Retail-affärer.
    Kan även köpas på Apples hemsida
    Griffin Reveal för iPhone 4 – Apple Store (Sverige)
    Det är ungefär samma

OkejOkej tack fast är det samma som jag visade innan är det sånt plast där med?
    men nån som har det? man vet ju inte ifall det är snyggt i verkligheten ser ju snyggt ut på bild snyggt som fan 🙂

imported_iAsh
    Member

@sparrow 88812 wrote:

OkejOkej tack fast är det samma som jag visade innan är det sånt plast där med?
    men nån som har det? man vet ju inte ifall det är snyggt i verkligheten ser ju snyggt ut på bild snyggt som fan 🙂

Om jag inte är helt ute och cyklar så tillverkades skalet som han visades i sommaren 2010. Det var Griffin Reveal från Slim Fit-serien.
    Efter det gjorde de en ny version av Griffin Reveal (vilken jag länkade till).

OBS! Det här är taget direkt ur mitt minne, så jag kan ha helt fel. Men jag har för mig att det var så.

Ja, som du ser på bilden på (Griffin Reveal för iPhone 4 – Apple Store (Sverige))
    så kan du se att de har skurit ut ett hål för kamera. Du kan då räkna ut att det är ett skydd på baksidan också.

SpArRoW
    Member

@iash 88813 wrote:

Om jag inte är helt ute och cyklar så tillverkades skalet som han visades i sommaren 2010. Det var Griffin Reveal från Slim Fit-serien.
    Efter det gjorde de en ny version av Griffin Reveal (vilken jag länkade till).

OBS! Det här är taget direkt ur mitt minne, så jag kan ha helt fel. Men jag har för mig att det var så.

Ja, som du ser på bilden på (Griffin Reveal för iPhone 4 – Apple Store (Sverige))
    så kan du se att de har skurit ut ett hål för kamera. Du kan då räkna ut att det är ett skydd på baksidan också.

Jo jag vet kollade det skulle kosta 375 kr för det och det är ju lite saftigt om det inte är snyggt sen i verkligeheten :/

imported_iAsh
    Member

Som sagt. Skalet finns även på Apple Retail-affärer. Dessa finns lite överallt.
    Då slipper du 100:- i frakt

SpArRoW
    Member

@iash 88815 wrote:

Som sagt. Skalet finns även på Apple Retail-affärer. Dessa finns lite överallt.
    Då slipper du 100:- i frakt

Okok tror jag tar det andra faktiskt det är ju faktiskt helt genomskinligt så man ser den stillrena matellramen runt telefonen 🙂 fast är baksidan i hårt eller mjukt plast där? 🙂 vart hittar jag var apple retail affärerna finns? 🙂

imported_iAsh
    Member
    imported_iAsh
    Member

Här kan du se mer om SwitchEasy Nude
    YouTube – SwitchEasy Nude for the iphone 4

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.