Är jag döv eller?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Är jag döv eller?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 16

min iphone är jätte tyst….när jag får ett telefonsamtal i bilen kan jag knappt höra den som ringer. Försökte reglera ljudnivån, men det hjälper inte. När bilen är igång kan jag inte föra ett samtal….hjälp

ripperoo
    Member
    Post count: 236

har du möjligtvis skyddsplasten på?

mikolajf
    Member
    Post count: 16

har skyddsplasten bara på displayen inte på mikrofonen eller på högtalaren som finns i nedre delen av telefonen. är bekymrad för jag kan inte använda telefonen i bilen….så får det inte vara….

ripperoo
    Member
    Post count: 236

Men sååå jäkla tyst ska den väl inte vara…
    är du säker på att du har högsta volym.
    ett annat alternativ är ju att ladda ” iamp ” som ska höja volymen extra mycket till iphonen. Finns på installer.

william_3000
    Member
    Post count: 111

Här är en länk hur man höjer volymen i 1.1.4 : http://iclarified.com/entry/index.php?enid=770

Andreasson
    Member
    Post count: 60

Jag tror mig ana vad som är felet,du skriver

“har skyddsplasten bara på displayen inte på mikrofonen eller på högtalaren som finns i nedre delen av telefonen.”

Men när du pratar så kommer ljudet ut där du har skyddsplasten, för att ljudet ska komma ut ur högtlaren där nere på iphonen så krävs det att du trycker på “högtalare” på skrämen vid ett samtal.

En rekomendation är att använda headsettet som följer med, där får du riktigt bra ljud enligt mig.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.