Är min Iphone 3gs förstörd för alltid nu?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Är min Iphone 3gs förstörd för alltid nu?

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Member
    Post count: 28

Efter många frustrerande stunder igår och väldigt mycket irritation, bestämde jag mig för att återställa telefonen igår via Itunes som är jailbreakad sedan tidigare. Den återställdes, och installerade 3.1.2. Direkt efteråt använda jag mig av Blackra1n och Unlock + cydia. Så de gick att ringa med den.

Nu till problemen

Efter att ha laggt till några apps i telefonen via Itunes gick de inte att starta något utav dom. Efter en halv sekund stängdes programmet ner, och detta gäller alla som är nerladdade via itunes. Jag har testat att ladda ner dom via appstore i telefonen, men samma sak kvarstår.
    Ett annat problem är att den inte hittar något WLAN överhuvudtaget, vad som bara 1 timma tidigare inte var några problem alls.

Jag har testat att auktorisera via Itunes och de hjälper inte.

Sedan läste jag på Cydia ang 3.1.2 att de är dött lopp nu, och att man kanske aldrig mer kan få den att fungera normalt typ. Så vad tror ni, har jag nu en Iphone som jag bara kan använda mig utav till att ringa och kolla kompassen samt skicka meddelande med, eller går den att rädda? Bryr mig inte om ifall jag inte kan köra jailbreakade program, nu vill jag bara att de skall funka med mina köpta! Känns som jag kan gå tillbaka till min Nokia annars 🙁 Tacksam för hjälp

edit: internet fungerar via min operatör, men som sagt, inte via WLAN

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.