Är min iphone trasig? (snälla hjälp)

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Är min iphone trasig? (snälla hjälp)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 35

Nu behöver jag verkligen hjälp. Idag när jag skulle testa att starta om telefonen från nytt så förstördes telefonen på något sätt? Telefonen kan inte stängas av eller sättas på , allt jag ser är apple logan bara. Jag starta om genom att gå in på allmänt och där gjorde jag en sk tömning av allt. Men nu har telefonen fastnat på apple logan, vad ska jag göra?

Jag har testat att hålla in knappen längst upp plus home knappen, men inget händer, återkommer bara till apple logan.

snook
    Member
    Post count: 2190

@david_90 49388 wrote:

Nu behöver jag verkligen hjälp. Idag när jag skulle testa att starta om telefonen från nytt så förstördes telefonen på något sätt? Telefonen kan inte stängas av eller sättas på , allt jag ser är apple logan bara. Jag starta om genom att gå in på allmänt och där gjorde jag en sk tömning av allt. Men nu har telefonen fastnat på apple logan, vad ska jag göra?

Jag har testat att hålla in knappen längst upp plus home knappen, men inget händer, återkommer bara till apple logan.

Koppla in den och försök att återställa i iTunes.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

David, korsposta inte. Jag har svarat dig i rätt tråd så denna kan låsas

David_90
    Member
    Post count: 35

@freebo 49394 wrote:

David, korsposta inte. Jag har svarat dig i rätt tråd så denna kan låsas

Hej,

Förlåt, men jag blev lite rädd när jag inte kunde göra något åt saken. Men jag har nu löst det hela tack vare en guide på youtube som hade samma problem.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.