Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Är mobilteleakuten.com duktiga?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Är det någon som har erfarenhet av Mobil Tele Akuten för att låsa upp en iphone 3Gs?
Hur ligger de till prismässigt och är de duktiga på det de gör? Ger de någon garanti?
Finns andra bra alternativ?
Jag vill inte göra det själv och söker därför efter någon som är duktig.
Det tar dig 2 minuter att låsa upp. Företaget är säkert ok men att betala någon för en så trivial sak verkar… ja…
Ja, kanske jag ska läsa på lite mer om upplåsning själv…..onödigt att betala för det kanske. Är bara rädd att göra något fel så att jag ställer till något strul.
@sabay 50852 wrote:
Ja, kanske jag ska läsa på lite mer om upplåsning själv…..onödigt att betala för det kanske. Är bara rädd att göra något fel så att jag ställer till något strul.
De använder sig av geohots mjukvaruupplåsning om det är för baseband 05.11.07.
Tidigare baseband-upplåsning så använder dom dev-teams lösningar.Väldigt dumt att betala dom för att låsa upp telefonen när du kan göra det helt gratis och att upplåsningsprodukterna är även de gratis.
Spelar ingen roll om du gör något fel. Skulle du lyckas mot förmodan att göra något fel, så går det alltid att återställa telefonen igen.
Finns en knapp att trycka på i jailbreak programmet “Blackra1n”. Det vore om man var riktigt dålig på att sikta med musen och träffa den jättestora knappen och råka trycka på krysset istället som stänger ner blackra1n ;).
Blacksn0w för själva upplåsningen av operatörslåset finns med i applikationen blackra1n som du kommer se på din lur efter du jailbreakat.
Alternativt hämta hem det från Cydia 🙂
Ställ dina frågor här https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/2136-smafragor-ang-upplasning-och-jailbreak-haer-50.html så lovar jag att du har klarat det själv på ett par minuter. Det är inte mycket som är enklare än detta 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.