Är upplåsning till till Iphone 4, 4.2.1 på väg?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Är upplåsning till till Iphone 4, 4.2.1 på väg?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 32

Ja som topic lyder. Är det på g? Jag köpte en beggad som jag trode var olåst men den var låst till telia och jag sitter med telenor abb. Dum som jag var så bytte jag till micro sim idag också så nu sitter jag med ett sim kort som ajg inte kan änvända 😛

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Var väl snack om att en unlock skulle släppas i samband med iOS 4.3 releasen.

Kan dock va ute och cykla..

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

@cophe 88865 wrote:

Visst var det snack om upplåsning men vi får väll se vad det blir av det

Wrazxc
    Member

@cophe 88865 wrote:

Då ska vi se om jag är ute och cyklar men har ett svagt minne att jag läst någonstanns att den releasen är på Fredag? Kan det stämma?

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

@wrazxc 88881 wrote:

Då ska vi se om jag är ute och cyklar men har ett svagt minne att jag läst någonstanns att den releasen är på Fredag? Kan det stämma?

Realesen ska vara nu på fredagen den 11 mars har jag hört.
    Men man kan räkna med att det går segt att uppdatera då många gör det.

Wrazxc
    Member

Nu vet jag ej riktigt om jag hänger med. Jag ska väll inte uppdatera mjukvaran i “itunes” på fredag?

Vet att jag låste upp min gamla 3gs för ungefär 6 månader sen men det gjorde jag ju med nåt ultrasn0w program.

Har redan JB min Iphone 4 nu med Greenpois0n men behöver ju låsa upp den så jag kan använda mit abbkort istället för ett refill som äter pengar när man surfar….

Wrazxc
    Member

Nå, Finns det nu något sätt att låsa upp min telefon från telia?

seno
    Member
    Post count: 53

nej. och frågan är om det överhuvud taget blir möjligt nån gång. det har varit snack nu i nästan halv år att upplåsning är nära.

Wrazxc
    Member

@seno 89106 wrote:

nej. och frågan är om det överhuvud taget blir möjligt nån gång. det har varit snack nu i nästan halv år att upplåsning är nära.

Ok, Då är det väll lika bra att sälja skite då för nu har jag gjort åt nästan 1000 spänn på kontantkort på under en vecka…..

MikaelF
    Member
    Post count: 1

Kommer man att kunna uppdatera en oupplåst och ojailbreakad 4.2.1 till 4.3 nu för att därefter kunna låsa upp den? Hur lång tid kan man tänkas behöva vänta innan man kan låsa upp en med 4.3 isf?

Faceplate.se
    Member
    Post count: 2

Jag rekommenderar alla att följa den “officiella” bloggen för när upplåsningen kommer att släppas. Ni finner den på:

Dev-Team Blog

Vi sitter också spända och väntar 🙂

Bästa hälsningar!

ChriizZ
    Member
    Post count: 5

Ska jag uppdatera min baseband från 04.10.01 till 16.05.00(ipad baseband) funkar det att låsa upp då? snabba svar tack!!!

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.