Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Är upplåsning till till Iphone 4, 4.2.1 på väg?
-
AuthorPosts
-
Ja som topic lyder. Är det på g? Jag köpte en beggad som jag trode var olåst men den var låst till telia och jag sitter med telenor abb. Dum som jag var så bytte jag till micro sim idag också så nu sitter jag med ett sim kort som ajg inte kan änvända 😛
Var väl snack om att en unlock skulle släppas i samband med iOS 4.3 releasen.
Kan dock va ute och cykla..
Nu vet jag ej riktigt om jag hänger med. Jag ska väll inte uppdatera mjukvaran i “itunes” på fredag?
Vet att jag låste upp min gamla 3gs för ungefär 6 månader sen men det gjorde jag ju med nåt ultrasn0w program.
Har redan JB min Iphone 4 nu med Greenpois0n men behöver ju låsa upp den så jag kan använda mit abbkort istället för ett refill som äter pengar när man surfar….
Nå, Finns det nu något sätt att låsa upp min telefon från telia?
nej. och frågan är om det överhuvud taget blir möjligt nån gång. det har varit snack nu i nästan halv år att upplåsning är nära.
Kommer man att kunna uppdatera en oupplåst och ojailbreakad 4.2.1 till 4.3 nu för att därefter kunna låsa upp den? Hur lång tid kan man tänkas behöva vänta innan man kan låsa upp en med 4.3 isf?
Jag rekommenderar alla att följa den “officiella” bloggen för när upplåsningen kommer att släppas. Ni finner den på:
Vi sitter också spända och väntar 🙂
Bästa hälsningar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.