Assist ikväll för uppdatering till 2.2 och jailbreak?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Assist ikväll för uppdatering till 2.2 och jailbreak?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 200

Hej! letar efter någon vänlig själv som har lite tid ikväll för att vara med när jag uppdaterar till 2.2 från 2.1 och sedan jailbreakar och fixar yell0wsnow.

Kanske låter lite löjligt men skulle vara skönt.

Msn eller aim går bra

/Patrik

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Jag fixar det 😉

carpe
    Member
    Post count: 904

Get a room 😛

Wester
    Member

Ja då var det klart.

Nästan, jag har installerat yell0wsnow, startat om telefonen, startat upp den utan simkort. stoppat i mitt 3 simkort den söker, plupparna kommer upp men det är bara 1 plupp.

Så vad ska jag göra härnäst?

har ingen pinkod på simmet.

IGNORERA DETTA OVAN 😀
    testade att starta om med simkortet i och POFF. full täckning och jag fick några sms som jag hade skickat men som inte kunde ta emot pga rebelsimet innan 🙂 Jag är jävligt happy nu! 🙂

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@wester 28530 wrote:

Ja då var det klart.

Nästan, jag har installerat yell0wsnow, startat om telefonen, startat upp den utan simkort. stoppat i mitt 3 simkort den söker, plupparna kommer upp men det är bara 1 plupp.

Så vad ska jag göra härnäst?

har ingen pinkod på simmet.

IGNORERA DETTA OVAN 😀
    testade att starta om med simkortet i och POFF. full täckning och jag fick några sms som jag hade skickat men som inte kunde ta emot pga rebelsimet innan 🙂 Jag är jävligt happy nu! 🙂

Det där lät ju riktigt nice 🙂 Ännu en lycklig iPhone-ägare :rolleyes:

Wester
    Member

Precis och det var enklare än vad jag trodde.

Tack å lov

looke
    Member
    Post count: 3

jag skulle också uppskatta om någon kunde assistera mig med detta(msn, skype eller liknande), då jag är helt lost in the blostt när de gäller detta.. frivillig?

Cupid
    Member
    Post count: 76

assistera mig med =P
    packade upp min iphone nyss och laddar den men skulle vilja jailbreaka den.
    Nån som vill hjälpa via msn?

snook
    Member
    Post count: 2190

@looke 29592 wrote:

jag skulle också uppskatta om någon kunde assistera mig med detta(msn, skype eller liknande), då jag är helt lost in the blostt när de gäller detta.. frivillig?

@cupid 29595 wrote:

assistera mig med =P
    packade upp min iphone nyss och laddar den men skulle vilja jailbreaka den.
    Nån som vill hjälpa via msn?

Är det bara jailbreak? Eller upplåsning också? Som ni säkert vet så kan endast iphone 3G med baseband under 02.30.03 låsas upp.

Cupid
    Member
    Post count: 76

för mig gäller båda i think då jag precis öppnat paketet.
    ska kolla baseband nu.

looke
    Member
    Post count: 3

min är en 3månader gammal italien iphone 3g som för närvarande har 2.1 och är jailbreakad. men vill göra om den till en 2.2.1 jailbreakad

jolinjom
    Member
    Post count: 818

looke, om den är italiensk så behöver du inte yellowsn0w utan då borde det vara uppdatera i iTunes, hämta senaste quickpwn/pwnagetool och jailbreka, dock kommer inget breakat vara kvar från 2.1…

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.