Återskapa delar av iTunes från min iPhone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Återskapa delar av iTunes från min iPhone

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Tjena!

Var tvungen att blåsa min PC (Win7) med mitt iTunes bibliotek. och missade göra backup på nödvändiga iTunes filer. ex. spellistor.
    Alla mina musikfiler/bilder etc har jag sparat på ett annat ställe, så det är skitsamma. Och apparna har jag laddat ner igen via iTunes och mitt Apple ID.

Men det jag INTE vill göra är att synca min telefon med mitt nya iTunes bibliotek och på så sätt radera ev. inställningar/high scores etc på de appar jag har på telefonen. För iTunes varnar för det när jag skall synca.

Så, finns det något sätt för mig att säga åt iTunes att göra en säkerhetskopia av min iPhone utan att synca in mitt nya iTunes bibliotek och på så sätt radera inställningar/high scores.

Tack!

iTunes 10.3.1
    iPhone 3GS, ej jailbreak

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Om du auktoriserar ditt nuvarande iTunes till det konto du har på telefonen? Kommer samma varning upp då?

metmike
    Member
    Post count: 5

@cophe 92117 wrote:

Om du auktoriserar ditt nuvarande iTunes till det konto du har på telefonen? Kommer samma varning upp då?

Samma varning kommer upp, men jag har nu hittat lösningen.

Koppla in iPhone i datorn och iTunes.
    Plockade bort/Raderade alla program som jag laddat ner via iTunes Store och mitt Apple ID. Programmappen är nu tom.

Arkiv-> Överför inköp från “metmike’s iPhone”

Just nu så skickar telefonen alla program till mitt nya iTunes bibliotek.

Tråden kan stängas

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Kanon! Låses..

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • The topic ‘Återskapa delar av iTunes från min iPhone’ is closed to new replies.