Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Återställ min 3gs
-
AuthorPosts
-
Hej, jo jag har en iphone 3gs 32gb jailbreakad. Och nu efter 2år men fullplopad med program och sånt har den blivit seg och jag vill nu rensa skiten. Men jag vill inte vara tvungen att uppgradera till 4.x
Så hur återställer jag eller ränsar vad som hälst bara jag inte behöver uppdatera till 4.x? Jag är ny här så behöver lite hjälp
Jo Det går om du te.x har en iphone 3gs med filmware 3.1.3 då lägger du bara in filmware 3.1.3. du kan alltid uppgradera eller ha samma version men inte nedgradera
Stämmer inte riktigt att du kan ha samma version.
Du kan bara instalera mjukvara som du har sparade shsh för.
Villka mjukvaror du har sparade shsh för ser du i Cydia på första sidan längst upp.
Du laddar ned den mjukvaran du vill ha och ändrar i hostsfilen så att den verifierar med cydia istället för med apple. Du återställer sedan med hjälp av iTunes.
imedia.nu har guider till allt som nämns här, bara att surfa in där och leta.@iPhoneReservdelar.se 83182 wrote:
Stämmer inte riktigt att du kan ha samma version.
Du kan bara instalera mjukvara som du har sparade shsh för.
Villka mjukvaror du har sparade shsh för ser du i Cydia på första sidan längst upp.
Du laddar ned den mjukvaran du vill ha och ändrar i hostsfilen så att den verifierar med cydia istället för med apple. Du återställer sedan med hjälp av iTunes.
imedia.nu har guider till allt som nämns här, bara att surfa in där och leta.Tack så mycket. Men om jag nu råkar uppgradera till version 4.x finns det något sätt att köra apps som endast funkar till 3.x?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.