Återställa efter batteriets slut?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Återställa efter batteriets slut?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Som rubriken lyder.
    Mitt batteri tog slut idag och när jag satt i laddaren så väntade jag kanske 1 minut sen försökte jag starta den, men då kom det upp att jag var tvungen att ansluta med itunes för att starta den.
    Jag anslöt den med itunes och det stod att telefonen behövde återställas, så jag fick återställa den.

Är det något fel eller det ska vara så?

är ganska ny med iphone har haft den i 6 dagar.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Är din iphone en jailbreakad 3Gs?

WajjnarN
    Member

det är en 3gs och jag provade blackra1n när jag nästan köpt den, men sen uppdatera jag den till 3.1.3 så nu är den inte jailbreakad längre

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@wajjnarn 59414 wrote:

det är en 3gs och jag provade blackra1n när jag nästan köpt den, men sen uppdatera jag den till 3.1.3 så nu är den inte jailbreakad längre

SÅ den är inte jailad? Mysko.. Om det är en 3GS jailad så skulle du ha haft thetered jailbreak (Beror dock på ditt iboot) men om den klagar på att du måste återställa när du har 3.1.3 är bra mysko. Om du inte behöver jailbreak/unlock (Du har ifs 3.1.3) så tycker jag att du ska återställa för att få en ren å ny iPhone.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@wajjnarn 59414 wrote:

Jag hade dragit öronen åt mig, har du garantipapper och kvitto skulle jag hårdtesta den ett tag, stressa den och låta den ladda ur på samma sätt igen. Dyker minsta problem upp igen skulle jag inte vänta länge med att lämna in den.

WajjnarN
    Member

jag ska göra likadant en gång till har jag tänkt men göra en säkerhetskopia precis innan så det inte försvinner något alls och se om den uppför sig likadant.

snackade även men en polare som också har en 3gs och hans hade gjort likadant men han hade haft sin på laddning sen i ungefär 10-15 minuter och så hade den startat sen.

Jag kollade även på apples sida och där stod också någonting om att ifall den inte startade så skulle man låta den ladda ett tag innan man kunde starta.
    Så förvånar mig inte att jag kanske råkade hålla in hold och home knappen förlänge så den ville göra en återställning.

Men tack för hjälpen 🙂 så återkommer jag om felet uppstår igen.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.